اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171086033

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 خبر داد

تحصیل رایگان کودکان کار و بی بضاعت در مرکز پرتو

کد: 13950808171086033

https://goo.gl/N99rKo

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از امکان تحصیل رایگان کودکان کار و دانش آموزان بی بضاعت در مرکز پرتو خبر داد.

تحصیل رایگان کودکان کار و بی بضاعت در مرکز پرتو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان محلات محروم منطقه که به دلیل مشکلات مالی امکان حضور در مدارس را ندارند و یا به هر دلیل از ادامه تحصیل بازمانده اند، می توانند به صورت رایگان در مدرسه کودکان کار یا همان مرکز پرتو ادامه تحصیل دهند.

وی افزود: این مدرسه با هدف توانمندسازی کودکان کار و محروم از تحصیل، در منطقه راه اندازی شده و همزمان با شروع فصل پاییز فعال است.
به گفته بهرامی درهای این مدرسه در طول سال به روی کودکان باز است و علاوه بر تحصیل علم، آموزش های هنری و فنی هم به این کودکان ارائه می شود.
معاون شهردار منطقه با اشاره به کودکان شناسایی شده در منطقه عنوان کرد: تاکنون بیش از 80 کودک بازمانده از تحصیل یا کودک کار کمتر از 18 سال در منطقه شناسایی شده و در این مدرسه ثبت نام کرده اند که در کنار آموزش کتاب های درسی ، این کودکان از آموزشهای کامپیوتر، زبان و دوره های هنری نیز بهره مند می شوند.
بهرامی خواستار مشارکت شهروندان در شناسایی کودکان بی بضاعت شد و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137 ، اینگونه کودکان را جهت بهره مندی از امکانات تحصیلی معرفی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه