اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171276386

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبرداد

پرداخت کرایه‌های تاکسی در ارومیه الکترونیکی می شود

کد: 13950808171276386

https://goo.gl/Xtz2D4

، (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه‌های تاکسی در سال جاری خبر داد.

پرداخت کرایه‌های تاکسی در ارومیه الکترونیکی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، فخرالدین معصوم زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با بیان این که فراخوان عمومی این طرح، از سوی بخش سرمایه گذار انجام می‌گیرد، اظهار کرد: دستگاه مورد نظر در برخی از تاکسی‌های این سازمان به زودی نصب می‌شود تا به صورت پایلوت مورد آزمایش قرار گیرد.

 وی ادامه داد: این کارت‌ها از سوی کاربر شارژ شده و قابل استفاده هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در ادامه ساماندهی 6 هزار وانت بار از سوی سازمان تاکسیرانی طی سال آینده را در بهبود حمل و نقل شهری موثر دانست و افزود: این طرح با ایجاد مراکز وانت بار تلفنی در نقاط مختلف شهر و ارائه سرویس دهی به وسیله تماس تلفنی صورت می‌گیرد؛ البته قابل ذکر است که تاکنون 4 درخواست برای راه اندازی این مراکز  ارائه شده است.

معصوم زاده همچنین با بیان این که اجرای طرح زمستانی یکی از مهم ترین برنامه‌های این سازمان در نیمه دوم سال محسوب می‌شود، ابراز کرد: اکیپ‌هایی در فصل زمستان و سرما در تمامی نقاط شهر به صورت شبانه روز برای ارائه خدمات به شهروندان تردد کرده و از سوی این سازمان تجهیزات زمستانی لازم در اختیار رانندگان تاکسی قرار داده می‌شود.

وی در ادامه از اسکن و الکترونیکی کردن پرونده‌های سازمان تا 3 ماه آینده خبر داد و افزود: این طرح گامی موثر در پیشرفت و توسعه درون سازمانی محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه