اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809171916425

همزمان با شرایط جوی آب و هوا صورت گرفت

آماده باش 24 ساعته اتوبوسرانی وشهرداری اردبیل

کد: 13950809171916425

https://goo.gl/GaAK74

، اردبیل , (اخبار رسمی): سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل از استقرار ناوگان اتوبوسرانی درنقاط مختلف شهر جهت جابجایی همشهریان وارائه خدمات به مسافران در شرایط نامناسب جوی خبر داد.

آماده باش 24 ساعته اتوبوسرانی وشهرداری اردبیل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، عوامل و رانندگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل با استقرار چندین دستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر، تا پاسی از شب به شهروندان عزیز ارائه سرویس نمودند.

این اتوبوس ها طی شبانه روز گذشته، مسافران در انتطار وسائط نقلیه در خیابان ها را به مقاصد خود رسانده و این عمل رضایت همشهریان عزیز را بدنبال داشت.

همچنین حمید لطف اللهیان در جلسه ستاد بحران شهرداری اردبیل با قدردانی از تاکسیرانانی که در شرایط جوی نامناسب به خصوص در برف سنگین اخیر از خدمت به شهروندان دریغ نکردند، افزود: نباید اجازه دهیم عده ای معدود با فرصت طلبی و بی انصافی، زحمات سایر فعالان حمل و نقل عمومی شهر را زیر سوال ببرند.

وی اظهار کرد: آتش نشانی بعد از فراخوان جهت حفاظت از درختان شهر در برابر آسیب های برف سنگین، هم به جا اقدام کرد و هم با بهترین شیوه ها نسبت به شاخه تکانی و هم در راستای توزیع مناسب و به موقع نیرو اقدام کرد، که از زحمات مدیر و کارکنان این سازمان تشکر می کنیم.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات انجام گرفته از سوی حوزه های مختلف شهرداری را مناسب ارزیابی کرد و با تاکید بر ضرورت رفع برخی ایرادات و نواقص، افزود: تمامی مدیران در مجموعه شهرداری بایستی با توجه به ضرورت های مقابله با شرایط بحرانی، با اولویت بندی نسبت به برنامه ریزی و عمل در قبال بحران اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه