اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809171965797

فرمانده ناجا خبر داد

آمادگی کامل پلیس برای مراسم اربعین حسینی

کد: 13950809171965797

https://goo.gl/eWL14p

، تهران , (اخبار رسمی): زائران عتبات عالیات هشدارهای پلیس را برای برگزاری مطلوب تر مراسم اربعین جدی بگیرند.

آمادگی کامل پلیس برای مراسم اربعین حسینی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار حسین اشتری،فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان  که شب گذشته  برگزار شد ، این خبر را اعلام کرد و درباره تمهیدات ناجا در اربعین، گفت: تمهیدات لازم در این رابطه پیش بینی شده و پلیس امسال با آمادگی بیشتری نسبت به سال های گذشته حضور خواهد داشت.

وی گفت: سه مرز مهران ، چزابه و شلمچه و یک مرز دریایی نیز برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) در نظر گرفته شده، در تلاش هستیم با آمادگی کامل، مطلوب ترین خدمات به زوار ارائه شود، شایسته است که زائران نیز در این ایام به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه همه استان ها این آمادگی را دارند که زائران کربلا را بدرقه کنند، به زوار توصیه کرد: سفر خود را به روزهای نزدیک اربعین موکول نکنند و برای تسهیل در عبور و مرور از وسائل نقلیه عمومی استفاده نمایند.

سردار اشتری درباره وضعیت امنیتی کشور، گفت: نیروی انتظامی به دلیل دارا بودن پلیس حرفه ای و دانش محور جایگاه مطلوبی در منطقه و فرامنطقه دارد و توفیقاتی در داخل و خارج از کشور به دست آورده است.

وی به تعامل خوب نیروی انتظامی با اکثر کشور ها اشاره و بیان کرد: تعامل با بیش از40 کشور با همکاری پلیس بین الملل افزایش داشته بطوری که در نمایشگاه ایپاس شاهد مشارکت 32 کشور خارجی بودیم.

کشف 70 درصد مواد مخدر در شرق کشور

سردار اشتری به تلاش های ناجا در امر مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت : تعامل و همکاری با دستگاه قضا به افزایش 15 درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری منجر شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه 70 درصد مواد مخدر در شرق کشور کشف می شود، گفت: این موفقیت نشان دهنده همکاری و آمادگی کامل نیروها است چرا که افزایش کشفیات در مرزها، مانع ورود مواد مخدر به داخل شهر ها می شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به افزایش تجهیزات روز پلیسی در راستای کشف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در همین رابطه، نیازمندی ها را به مسئولان مربوطه اعلام کرده تا تجهیزات لازم تهیه و به کار گیری شود.

فرمانده ناجا دباره وضعیت انسداد مرزها، گفت : به همان اندازه که اعتبارات از طریق وزارت کشور و مسئولان مربوطه در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد، انسداد مرزها کامل تر انجام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون