اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172186033

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6

بلوار کشاورز پیاده راهی زیبا در قلب تهران می شود

کد: 13950809172186033

https://goo.gl/kgmhUn

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از طرح زیباسازی بلوار کشاورز خبر داد و گفت: برنامه داریم بلوار کشاورز را به پیاده راهی زیبا برای شهروندان تهرانی تبدیل کنیم که این طرح در دست بررسی است.

بلوار کشاورز پیاده راهی زیبا در قلب تهران می شود

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی با بیان اینکه با اجرای این طرح خللی در ساختار و معماری بلوار کشاورز ایجاد نمی شود، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا این بلوار را همچون گذشته به یکی از تفرجگاه‌های شهر تهران تبدیل کنیم.

خدامی با بیان اینکه هم اکنون طرح ساماندهی و زیباسازی بلوار کشاورز در دست اجراست، اضافه کرد: المان های معبر ساماندهی شده و نورپردازی بلوار زیباتر شده و مبارزه با جانوران مضر شهری شدت بیشتری به خود گرفته است.

او با بیان اینکه فضای سبز بلوار نیز به صورت ویژه به همت کارشناسان محیط زیست منطقه ترمیم شده، تصریح کرد: یکی از جاذبه های بلوار کشاورز درخت ها و فضای سبز اطراف آن است.

خدامی با اشاره به اینکه بلوار کشاورز یکی از بلوارهای قدیمی تهران است، گفت: این بلوار در فهرست آثار ملی میراث فرهنگی نیز به ثبت رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه