اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172905809

مدیر عملیات حفاری خشکی – 4 شرکت ملی حفاری خبر داد

اتمام عملیات حفاری و تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز

کد: 13950809172905809

https://goo.gl/NrwYcN

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عملیات حفاری خشکی – 4 شرکت ملی حفاری ایران گفت: این مدیریت در مناطق نفتخیز کشور در نیمه نخست امسال 27 حلقه چاه نفت و گاز را حفر، تعمیر و تکمیل کرد.

اتمام عملیات حفاری و تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، احمد تمدن اعلام کرد: از این تعداد چاه، 12 حلقه حفر و 15 حلقه تعمیر و تکمیل و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.

وی افزود: از چاه‌های یادشده 11 حلقه توسعه‌ای، یک حلقه اکتشافی و 15 حلقه تعمیری بوده است که در میدان‌های نفتی آزادگان و یاران جنوبی، آذر، دارخوین، میدان گازی کیش و منطقه صوفیکم حفاری و تکمیل شد.

تمدن عنوان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال در مناطق عملیاتی که دکل‌های این مدیریت استقرار دارد، بیش از 34 هزار و 64 متر حفاری شد.

وی ادامه داد: مدیریت عملیات حفاری خشکی – 4 در این مدت در مجموع 17 دستگاه سنگین حفاری در اختیار داشته است.

مدیر عملیات حفاری خشکی – 4 شرکت ملی حفاری ایران افزود: این دکل‌ها در حوزه عملیاتی شرکت‌های مهندسی و توسعه نفت (متن)، نفت و گاز اروندان، سروک آذر و نفت خزر استقرار و در مدار عملیات قرار داشته است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این مدیریت در تحقق برنامه‌های تعریف شده، اظهارکرد: در این مدت حفاری سه حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی به مدت 15 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما پایان یافت.

تمدن، بازنگری فرآیند پذیرش و اجرای پروژه، بهبود فرآیند ارتباط با مشتری، افزایش کیفیت خدمات و سهم در بازار حفاری، اجرای کار طبق برنامه زمان بندی، افزایش انطباق میان زمان واقعی عملیات با زمان پیش بینی شده و ارتقاء ضریب ایمنی را از اهداف امسال این مدیریت عنوان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته