اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173136186

فعالیت های «درسا» به بهانه 25 سالگی این برند بررسی شد

از حضوردر صنعت چرم تا ایجاد حس خوب برای مخاطبان

کد: 13950810173136186

https://goo.gl/nWkwKc

، تهران , (اخبار رسمی): این برند آشنا، در ابتدا فعالیت خود را با تولیدات محدود مصنوعات چرمی آغاز کرد اما هم اکنون با 4 برند در حوزه های مختلف، به دنبال ایجاد سبک زندگی متفاوت برای مشتریان خود است.

خانه درسا در فروشگاه هایی وسیع شکوه زندگی ایرانی در آمیخته با مدرنیته را به تصویر می کشد

با گذشت سال ها از فعالیت برند در عرصه تولید و طراحی محصولات، اینک درسا سعی دارد تا نقش پر رنگ تری را در تعریف سبک زندگی و انتقال حس خوب به مخاطبانش ایفا کند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی درسا، فعالیت‌های اقتصادی در ایران و برند سازی در ایران همواره یکی از مشکلات بزرگ فعالان اقتصادی بوده است؛ چرا که استمرار فعالیت ها در فضای اقتصادی ایران نیازمند استراتژی و دورنمایی بلند مدت است.

از همین رو حضور مستمر و سودآور برندهای اقتصادی در ایران، می تواند به یکی از نمادهای موفقیت برندها تبدیل شود.

در این حوزه یکی از برندهای موفق که حدود ربع قرن فعالیت داشته است، برند «درسا» است که  حدود  25از فعالیت آن می گذرد؛ برندی که فعالیتش را از سال 1371 و با تولیدات چرمی به صورت محدود آغاز کرد و رفته رفته با گسترش فروشگاه‌ها، افزایش سطح کیفی محصولات، تنوع طراحی و عملکردی در سطح استانداردهای بین المللی به برندی شاخص تبدیل شد.

بر اساس این گزارش نگاهی به روند فعالیت این مجموعه نشان می‌دهد که پس از گسترش سطح فعالیت‌ها،درسا به جنبه‌های دیگر هم پرداخته است که خدمات فروش و پس از فروشی جامع‌تر و ایجاد و تکمیل باشگاه مشتریان،ازجمله اقدامات بوده است.

توسعه این برند در زمینه های دیگر هم، همگام با توسعه وسعت فروشگاهی و افزایش تعداد فروشگاه‌ها درسراسر کشور، درسال1391محقق و درسا با دستبندهای چرم و طلا تحت عنوان «تاج درسا» مورد توجه و استقبال مشتریان و تماشاچیان قرار گرفت و به عنوان هدیه ای لوکس، بخش مهمی از توجهات مخاطبان را به سوی خود جلب کرد.

پس از اینکه درسا(کیف، کفش،اکسسوری) و تاج درسا(دستبندهای چرو طلا) حضور خود را در صنعت تثبیت کردند،  رونمایی از مبلمان چرم طبیعی و لوازم دکوری لوکس منزل در خانه درسا، سبک زندگی درسایی را  تعریف کرد.

خانه درسا در فروشگاه هایی با وسعت بیش از 1600 متر شکوه زندگی ایرانی در آمیخته با مدرنیته را به تصویر می کشد که در تهران، اصفهان و بزودی در مشهد میزبان هموطنان عزیز می باشد. در این فروشگاه ها همه چیز برای زیباتر ساختن خانه ای بر اساس معیارهای شرقی و طراحی های جسورانه غربی موجود است بطوریکه تامل بر طراحی ها و انتخاب محصولات تحسین و حیرت مخاطب را برمی انگیزد.

برند درسا هم اکنون در راستای بهبود خدمات و افزایش هر چه سطح رضایمندی مشتریان تلاش می کند در کنار ساخت و تعریف سبک زندگی شایسته ایرانی به جنبه مهم یک محصول (کیفیت) بپردازد چراکه ماندگاری یک محصول، اصل مهم و فراموش نشدنی  تولید است.

با وجود «کافه درسا» که همزمان با «خانه درسا» در طبقه سوم این مجموعه در تهران افتتاح شد، علاوه بر تعریف سبک زندگی به القای حس خوب به مشتریان، به خاطره ای دلنشین منجر می شود.

همچنین کافه درسا  با نوشیدنی های سنتی و فرنگی و دیگر خدمات یک کافه در آفرینش حس خوب به مخاطبان نقش عمده ای را ایفا می کند و هم اکنون یکی از محبوب ترین برندهای این مجموعه به شمار می آید.

با گذشت سال ها از فعالیت برند در عرصه تولید و طراحی محصولات، اینک  سعی بر این است که  نقش پر رنگ تری را در تعریف سبک زندگی و انتقال حس خوب به مخاطبان ایفا شود؛ به طوری که با حضور در فروشگاه های درسا، خرید محصولات و استفاده از سایر خدمات لبخند رضایت بر لبانشان نقش بندد و این مهم جز با استمرار در خلاقیت، بهبود سطح کیفی خدمات و توجه به خواسته های مشتریان در اموری چون خدمات پس از فروش محقق نخواهد شد.

به همین جهت خدمات پس از فروش، مشتریان را تا مدت ها پس از خرید محصولات،  تنها رها نکرده بلکه با پیش بینی مشکلات احتمالی، محصولات را مشمول خدمات پس از فروش کرده است. به همین جهت مشتریان بسته به نوع محصول خریداری شده تا تا دوسال می توانند از خدمات پس از فروش یهره ببرند.

گفتنی است  این برند، هم اکنون با بیش از 25 فروشگاه در سراسر کشور و چهار برند ( درسا، تاج درسا، خانه درسا، کافه درسا) سبک زندگی مشتریان خود را در برگرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس