اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173405817

بارش باران و رعد و برق در شمال کشور

کد: 13950810173405817

https://goo.gl/dj3oZz

، تهران , (اخبار رسمی): امشب ارتفاعات گیلان ،غرب مازندران ، اردبیل و آذربایجان شرقی برف می بارد.

بارش باران و رعد و برق در شمال کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان  هواشناسی ، سازمان  هواشناسی در اطلاعیه ای  با اعلام این خبر  هشدار دارد که  از امشب بارش باران ، رعدوبرق و در برخی نقاط آب گرفتگی در  استان گیلان و غرب مازندران قابل  پیش بینی است.
بر اساس این اطلاعیه  فردا سه  شنبه  ، نیز احتمال بارش باران گاهی رعدوبرق و در برخی نقاط آب گرفتگی در گیلان و غرب مازندران  وجود دارد و برای ارتفاعات البرز غربی در جنوب گیلان، اردبیل، شمال زنجان و شمال و نیمه شرقی آذربایجان شرقی نیز  بارش برف  پیش بینی  شده است .
این اطلاعیه می افزاید:با توجه به کاهش نسبی دما در روز سه شنبه  به دلیل بارش برف، اختلال در تردد جاده های کوهستانی شمال آذربایجان شرقی ، جاده های کوهستانی بین گیلان و اردبیل به ویژه محور اسالم به خلخال  و گردنه حیران وجود دارد از این رو توصیه می شود که  رانندگان با  رعایت نکات ایمنی اقدامات لازم  برای  جلوگیری از خسارات احتمالی  را به عمل آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست