اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173476467

سکونت نیمی از جمعیت کردستان در بافت‌های ناکارآمد

کد: 13950810173476467

https://goo.gl/9cco2A

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: نیمی از جمعیت شهری استان در بافت‌های ناکارآمد شهری سکونت دارند.

سکونت نیمی از جمعیت کردستان در بافت‌های ناکارآمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مهندس شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد: بافت‌های ناکارآمد شهری در کردستان 472 هزار و 163 هکتار است که حدود 51 درصد از جمعیت شهری در این مناطق سکونت دارند.

 مهندس ملکی افزود: شهر سنندج از نظر وسعت، با محدودیت‌هایی مواجه است که از سمت شمال شرق شهر توسط پادگان محصور شده و از سمت جنوب منتهی به روستاهایی است که امروز به نواحی منفصل شهری مانند نایسر که زمانی 700 خانوار بوده و امروز جمعیت آن به بیش از 70 هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به معضلات فراوان این مناطق گفت: رفع این معضلات توجه ویژه و عزم ملی وهم چنین همگرایی بسیاری از دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد که امیدواریم با هدف‌گذاری‌های که انجام شده، پروژه توانمندسازی بافت‌های ناکارآمد شهری منتج به نتیجه گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران

هسته اولیه شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در سال 1364 با تاسیس دفتر بهسازی بافت شهری در حوزه معاونت شهرسازی و معماری وزارت مسکن و شهرسازی سالق شکل گرفت. بعدها و به منظور پیش‌نگری، پیش‌گیری و درمان مسائل مورد اشاره و با رسالت تجدید حیات شهری و نیل به شهر پایدار و مشارکتی، سازمان عمران و بهسازی پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان