افتتاح کافه سلامت درسکونتگاه های غیررسمی کرمانشاه

کد: 13950906189976467

https://goo.gl/n6Dzwg

، تهران , (اخبار رسمی): آیین افتتاحیه طرح کافه، سلامت کلینیک مددکاری اجتماعی همراز در مدرسه زینب کبری (شهید باهنر) در شهرک باهنر به مدیریت خانم جواهری برگزار شد.

افتتاح کافه سلامت درسکونتگاه های غیررسمی کرمانشاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران در این افتتاحیه مدیر کل بهزیستی ومعاونت اجتماعی بهزیستی ومسیولین شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر واداره مراقبت وپیشگیری از اسیبهای اجتماعی اداره کل اموزش وپرورش وهمچنین کارشناس اجتماعی استانداری به نمایندگی مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری حضور داشتند.

طرح کافه سلامت با حمایت مدیر کل محترم امور اجتماعی استانداری اجرایی شده است و هدف این طرح اموزش ، فرهنگ سازی وپیشگیری از اسیب های اجتماعی ، گفتگوی اجتماعی و بالا بردن مشارکت ومسیولیت اجتماعی می باشد.

 جامعه هدف طرح کافه سلامت ادارات، ارگان ها و سازمانهای دولتی وغیر دولتی دانش اموزان ، دانشجویان و عامه مردم می باشد که با توجه به نیاز وضرورت  جامعه هدف آموزش ها ارایه وکارگاه ها برگزار می گردد . توجه خاص به محلات حاشیه نشین وسکونت گاههای غیر رسمی در اولویت توانمند سازی واگاه سازی این اموزش قرار گرفته است.مسیولین استانی از نحوه و روش اجرای طرح احساس رضایت وخرسندی نمودند وجناب دکتر قادری مدیر کل محترم بهزیستی این اقدام را شایسته ونیاز جامعه شمردند و حمایت خود را اعلام کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران

هسته اولیه شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در سال 1364 با تاسیس دفتر بهسازی بافت شهری در حوزه معاونت شهرسازی و معماری وزارت مسکن و شهرسازی سالق شکل گرفت. بعدها و به منظور پیش‌نگری، پیش‌گیری و درمان مسائل مورد اشاره و با رسالت تجدید حیات شهری و نیل به شهر پایدار و مشارکتی، سازمان عمران و بهسازی پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه