اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173576033

برای اولین بار در ایراندر منطقه 7

مرکز حمایت از کودکان آسیب دیده راه اندازی می شود

کد: 13950810173576033

https://goo.gl/OSJvfO

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از راه اندازی مرکز حمایت از کودکان آسیب دیده در این منطقه با همکاری بنیاد روبان آبی خبر داد.

مرکز حمایت از کودکان آسیب دیده در منطقه 7 راه اندازی می شود

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: در این مرکز  با ارایه مشاوره به خانواده هایی که کودکان آنها مورد آزار جسمی، جنسی، عاطفی و روانی قرار گرفته اند تلاش می کنیم در مسیر کمک به این کودکان گام برداریم.

    وی در ادامه  تصریح کرد: فعالیت در زمینه پیشگیری از کودک آزاری، درمان روانی، اجتماعی و مشاوره کودکان، توان بخشی جسمی و  روانی و اجتماعی کودکان آزار دیده و انجام مداخلات مبتنی بر منزل جهت جلوگیری از تکرار کودک آزاری و مهیا کردن شرایط خانواده جهت بازگشت کودک به محیط خانواده بخشی از اهداف این مرکز است.

    معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: توانمند سازی فردی، خانوادگی و اجتماعی کودکان آزار دیده، حمایت  و فعالیت در زمینه احقاق حقوق انها براساس حقوق مندرج در پیمان نامه جهانی حقوق کودکان از دیگر اهدافی است که در این مرکز دنبال خواهد شد.

    به گفته وی تاسیس مرکز شبانه روزی جهت نگهداری موقت کودکان آزار دیده به منظور جلوگیری از تکرار کودک آزاری (خانه امن کودکان) از جمله برنامه های آینده این مرکز خواهد بود.

    معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 در ادامه با اشاره به فعالیتهای بنیاد روبان آبی، خاطرنشان کرد: بنیاد روبان آبی (متکا) به عنوان یک بنیاد غیرانتفاعی،  غیر دولتی و غیر سیاسی فعالیت خود را  به صورت غیر رسمی از تاریخ یکم مهر ماه سال 92 در حوزه پیشگیری از کودک آزاری، درمان، توان بخشی، توانمند سازی و حمایت از کودکانی که مورد آزار جسمی، جنسی، عاطفی و روانی قرار گرفته اند، آغاز کرده است و شروع رسمی فعالیت این مرکز در منطقه 7 خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه