اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173616425

در امر نوسازی ناوگان

تاکسیرانی اردبیل رتبه نخست کشور را کسب کرد

کد: 13950810173616425

https://goo.gl/h2zPCj

، اردبیل , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل از کسب مقام نخست این سازمان در کشور در امر نوسازی ناوگان خبر داد.

تاکسیرانی اردبیل رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل؛ رحیم سعیدی با اعلام خبر کسب مقام نخست سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در کشور در امر نوسازی ناوگان افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در بین تاکسیرانی های سراسر کشور، با در نظر گرفتن نسبت تعداد دستگاه های فرسوده موجود به تعداد ثبت نام و دریافت کنندگان خودرو جایگزین، رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با قدردانی از مشارکت و استقبال گسترده رانندگان تاکسی در امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی، تصریح کرد: تا به امروز تعداد 450 دستگاه ماشین جدید جایگزین و تحویل ثبت نام کنندگان شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل با بیان اینکه بیش از 90 درصد حائزین شرایط دریافت خودرو جدید تاکسی در اردبیل ثبت نام کرده اند، گفت: از عزیزانی هم که تاکنون جهت ثبت نام مراجعه نکرده اند، درخواست می کنیم تا در فرصت باقی مانده که تا پایان سال می باشد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند

سعیدی همچنین افزود: بانک های ملت و تجارت با ارائه تسهیلات 200 میلیون ریالی به ازای هر دستگاه خودرو تاکسی در ارتباط با نوسازی تاکسی های فرسوده، همکاری مناسبی داشته اند که از این بابت قدردانیم.

وی افزود: تا به امروز اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در قالب وام بانکی به امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل از طریق بانک های مذکور پرداخت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه