اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173785431

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید:

دستاوردهای دولت صادقانه وشفاف اطلاع رسانی شود

کد: 13950810173785431

https://goo.gl/zzZHjX

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت در امور تولید گفت : باید دستاورد های دولت یازدهم به ویژه در بخش صنعت و تولید، صادقانه و شفاف اطلاع رسانی شود و برای تبیین و شناسایی اقدامات و عملکرد دولت بیش از پیش تلاش شود.

دستاوردهای دولت صادقانه وشفاف اطلاع رسانی شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت،  رضا رحمانی در اولین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان های تابعه افزود : این اقدامات و دستاورد ها در وزارت صنعت برخی موارد از مجموع عملکرد ها در کل ادوار نیز بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه ها از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم اقدامات دولت را به درستی  پوشش ندادند و سعی در القای بدگمانی در جامعه نسبت به دولت داشتند، تاکید کرد: می توانم شهادت بدهم با توجه به حضورم در سالهای متمادی در عرصه صنعت، هیچ وزیری به اندازه آقای نعمت زاده فعال نبود و در کمتر دوره ای بود که این تعداد دستاورد و عملکرد مثبت را شاهد بودیم.
وی طرح رونق تولید را از طرح های موفق وزارت صنعت ، معدن و تجارت برشمرد و افزود : با وجود اقدامات موثر این وزارتخانه در بخش تولید ، اما هنوز در بخش تحریک تقاضا ضعف داریم و خوب عمل نکرده ایم و باید با راهکارهای درست مردم برای استفاده از تولیدات داخلی ترغیب شوند.

دکتر رحمانی مجموعه روابط عمومی وزارت صنعت و سازمان های تابعه را توانمند و تاثیر گذار برشمرد و گفت: باید با هماهنگی و هم افزایی بیشتر، صادقانه و شفاف دستاورد ها به اطلاع عموم مردم برسدو امید و نشاط به جامعه تزریق شود.
در این نشست همچنین مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت وسخنگوی این وزارتخانه با بیان اینکه  باید اقدامات دولت در حوزه صنعت و تولید کشور منصفانه از سوی رسانه ها  اطلاع رسانی شود افزود: وزارت صنعت ، معدن و تجارت سعی کرده است به نسبت امکانات و مقدورات بسیاری از گره های بخش تولید و صنعت کشور را باز کند و گزارش عملکرد سه ساله این وزارتخانه موید این موضوع است. 
منوچهر طاهایی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی یاد آور شد : پرچم اقتصاد مقاومتی باید در در این وزارتخانه بر افراشته شود و ما باید پرچمدار این حرکت در جامعه برای حمایت از تولیدات داخلی هستیم.
وی تاکید کرد: نگاه مقام عالی وزارت  از روز اول  حمایت از کالای ایرانی بوده است و در این زمینه همکاری سایر دستگاه ها نیز ضروری است.

وی با بیان اینکه همه رسانه ها قابل احترام هستند و از زحمات شان قدردانی و از نقد های منصفانه و بدون حب و بغض استقبال می کنیم گفت: رسانه ها باید از تخریب و القای یاس و نا امیدی در جامعه پرهیز کنند، چرا که موفقیت و عملکرد مثبت دولت در واقع دستاورد نظام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید