اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174016119

تاثیر اینترنت اشیا بر مدل‌های کسب‌وکار

کد: 13950811174016119

https://goo.gl/cplFY3

، تهران , (اخبار رسمی): بنا بر ارزیابی‌های صورت گرفته، تا سال 2020 نزدیک به 24 میلیارد دستگاه IOT متصل به اینترنت در سراسر دنیا وجود خواهد داشت و کسب‌وکارها بیشترین میزان سهم را از این دستگاه‌ها دارند.

اینترنت اشیا چه تأثیری بر مدل‌های کسب‌وکار دارد؟

اینترنت اشیا، رفته‌رفته مدل کسب‌وکار شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات را تغییر می‌دهد، به‌این‌ترتیب که ازاین‌پس کمتر بر محصولاتی که می‌خواهند بفروشند و بیشتر بر نتیجه‌ و پیامدی که حاصل می‌شود تمرکز کنند

به گزارش اخباررسمی به نقل از آی‌او تی‌تی، دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت با نفوذ به تمام صنایع و کسب‌وکارها از فروشگاه‌ها گرفته تا کارخانه‌ها و صنایع درمانی درصدد بهبود روند فعالیت های شرکتی هستند.

بر همین اساس طبق ارزیابی‌های صورت گرفته تا سال 2020، نزدیک به 24 میلیارد دستگاه IOT متصل به اینترنت در سراسر دنیا وجود خواهد داشت که کسب‌وکارها بیشترین میزان سهم را از این دستگاه‌ها دارند.

در حقیقن این فرصت بزرگی برای شرکت‌های تکنولوژی و تجهیزات به‌حساب می‌آید ؛ این حجم از دستگاه باید به شبکه متصل، مدیریت و نظارت و داده‌های آن‌ مورد آنالیز قرار گیرد که به معنای ساده تر یعنی زمانی که تکنولوژی‌ عرضه می شود باید از تمامی امکانات بهره مند باشد.

به‌طور مثال مایکروسافت وعده می‌دهد که بستر رایانش ابری آژور این شرکت، فضایی باشد تا شرکت‌های بزرگ و کوچک بتوانند آنالیز داده‌ها و مدیریت دستگاه‌های متعدد خود را درون آن انجام دهند.

شرکت‌هایی مانند سیسکو، اوراکل و SAP همه به نحوی در حال تغییر محصولات IT خود هستند که قادر به تعامل با این حجم وسیع از دستگاه‌های متصل به شبکه باشند.

اینترنت اشیا، رفته‌رفته مدل کسب‌وکار شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات را تغییر می‌دهد، به‌این‌ترتیب که ازاین‌پس کمتر بر محصولاتی که می‌خواهند بفروشند و بیشتر بر نتیجه‌ و پیامدی که حاصل می‌شود تمرکز کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]