اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174775898

آغاز به کار نخستین صفحه مجازی طرح کاهش

کد: 13950812174775898

https://goo.gl/g8t6bu

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین صفحه مجازی طرح کاهش در فضای اینترنت منتشر شد. این صفحه به نشانی air.tehran.ir/kahesh در اختیار عموم قرار گرفته است.

آغاز به کار نخستین صفحه مجازی طرح کاهش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، «لیلا نظری» سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با گذشت 70روز از آغاز اجرای طرح کاهش(LEZ) کاربران دنیای مجازی خواستار کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند.

به گفته وی، اگرچه پیش از این، از سوی نهادهای مسئول و رسانه‌های مدیریت شهری، اطلاعات چیستی و چرایی طرح کاهش به شهروندان اعلام شده بود، اما مجموعه اطلاعات مورد نیاز برای این طرح بصورت کامل برای کاربران فضای اینترنتی آماده شده است.

صفحه مذکور در پایگاه اینترنتی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاوی مطالبی در خصوص تعریف طرح کاهش، تجربه این طرح در جهان و نسخه بومی شده آن برای تهران، مقررات و مصوبات مرتبط با طرح کاهش و سوالات متداولی است که ممکن است شهروندان در خصوص روند اجرای آن در معابر تهران داشته باشند. همچنین شماره تماس 87500 برای پرسش‌های شهروندان در خصوص این طرح و سایر طرح‌های ترافیکی پاسخگو است.

طرح کاهش هم اکنون در محدوده طرح زوج و فرد اجرا می‌شود و در فاز اول این طرح وضعیت معاینه فنی خودروها در محدوده طرح کاهش توسط دوربین‌های پلاک خوان بررسی می شود و در صورتیکه خودرویی فاقد برگه معاینه فنی باشد 50 هزار تومان جریمه خواهد شد. در صورت تکرار تخلف این میزان هر 24 ساعت یکبار تکرار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست