اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174845797

از سوی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام شد

تمهیدات ترافیکی برای راهپیمایی 13 آبان

کد: 13950812174845797

https://goo.gl/cWFvfe

، تهران , (اخبار رسمی): پلیس راهنمایی و رانندگی، تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی13 آبان -فردا- را اعلام کرد.

تمهیدات ترافیکی برای راهپیمایی 13 آبان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پلیس راهور نیروی انتظامی ، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی و تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم راهپیمایی 13  آبان را  به  شرح زیر اعلام کرد.

برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقرر است از ساعت 10 الی 12فردا -پنجشنبه- 13 آبان به مناسبت "روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی"، مراسم سیزدهم آبان با شرکت شخصیت‌های کشوری و لشکری و حضور گسترده اقشار مختلف مردم، انجمن های اسلامی، دانشجویان دانشگاه‌ها و دانش آموزان مدارس تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع در خیابان آیت الله طالقانی برگزار می شود.

با توجه به گستردگی مراسم و حضور چشمگیر شرکت کنندگان لزوم پیش بینی و انجام تدابیر و اقدامات لازم جهت تأمین نظم و ایمنی ترافیکی مراسم ضروری است.

پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ ماموریت دارد با استفاده از مقدورات و عوامل جمعی نسبت به اعمال تدابیر و اقدامات لازم جهت برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم اقدام کند.

1- از ساعت 7 روز پنجشنبه تا خاتمه مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی پرسنل پلیس راهور تهران بزرگ درکلیه معابر پیرامون مسیرهای راهپیمایی و معابر منتهی به لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور فعال و چشمگیری خواهند داشت.

2- پاکسازی معابر و جلوگیری از توقف خودروها در محلهای دارای محدودیت توقف مدنظر پلیس راهور خواهد بود.

محل‌های تعیین شده برای توقف وسایل نقلیه:

* خیابان طالقانی حدفاصل ولیعصر تا سپهبد قرنی

* خیابان کریمخان حدفاصل سپهبد قرنی تا قائم مقام

* خیابان میرزای شیرازی

* خیابان قائم مقام فراهانی

* خیابان اراک حدفاصل سپهبد قرنی تا نجات الهی

* خیابان ایرانشهر حدفاصل خیابان سمیه تا انقلاب

* خیابان فرصت حدفاصل سمیه تا انقلاب

* خیابان سپهبد قرنی حدفاصل خیابان طالقانی تا کریمخان

همچنین محدودیت تردد در معابر زیر از ساعت 8 روز پنجشنبه بدین شرح اعمال خواهد شد.

- طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح (مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حدفاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی) از ساعت 7 روز سه شنبه ( 12 آبان ماه) برای نصب جایگاه برگزاری مراسم مسدود و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوسهای شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه خواهد بود.

- طول خیابان ایرانشهر از تقاطع خیابان آذرشهر (مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) به سمت جنوب.

- طول خیابانهای موسوی و رامسر از تقاطع سمیه به سمت شمال.

- ایستگاه مترو تقاطع مفتح ـ طالقانی در صبح  پنجشنبه 13 آبان غیرفعال خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون