اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175136033

سردیس شهید مدرس در منطقه 7 نصب می شود

کد: 13950812175136033

https://goo.gl/M1LqGI

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از نصب سردیس شهید مدرس در بوستان مدرس واقع در این منطقه خبر داد.

سردیس شهید مدرس در منطقه 7 نصب می شود

    به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدعلی شعبانی با بیان اینکه نصب المان‌های شهری و کمک گرفتن از ابزارهایی نظیر تندیس، نور و رنگ در آذین بندی فضاهای شهری از مهم‌ترین عوامل برای ایجاد محیطی مفرح و بانشاط است، افزود: به منظور ترویج هویت اسلامی، ملی و فرهنگی تندیس  شخصیت‌های تاریخی اثرگذار و بزرگان، طراحی و در میادین یا چشم اندازهای مهم منطقه  نصب خواهد شد.

    وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالتهای مدیریت شهری معرفی هرچه بیشتر مشاهیر به نسل جوان و نسلهای بعدی در قالب هنر شهری مرتبط است از همین رو اداره زیباسازی منطقه درصدد است تا از طریق تندیس، سردیس و نقش برجسته ها اقدام به معرفی مشاهیر کند.

    معاون شهردار منطقه 7  با اشاره به اینکه تندیس ها و نمادهای نصب شده در میدان های اصلی یک شهر می تواند بیانگر بخشی از فرهنگ، نماد و یا ویژگی های آن باشد، خاطرنشان کرد: تندیس ها به تدریج می توانند هویت منطقه ای و بومی هرمنطقه را شکل داده و به ویژه در حافظه شهروندان و زندگی روزمره آنان باقی بماند.

    به گفته وی هنر شهری به طور عام و تندیس ها به طور خاص، بخشی از عناصر هویت بخش فضاهای جمعی به شمار می رود که در ساماندهی، معنا بخشی و تلطیف منظر شهری در حد خود تاثیر گذار هستند.

    معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 در پایان یادآور شد:  نوع ارتباطی که بین مخاطب و این سردیس ها برقرار می شود می تواند تا حدود زیادی معرف شخصیت آن هنرمند و عارف باشد و روحیات و منویات آن شخصیت را به نسل بعدی معرفی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه