اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950813175555817

باد و باران امروز ادامه دارد

کد: 13950813175555817

https://goo.gl/BNnSEJ

، تهران , (اخبار رسمی): بارش و وزش باد شدید ناشی از سامانه بارشی که از شمال غرب و غرب وارد کشور شده است امروز هم ادامه دارد.

باد و باران امروز ادامه دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان  با اعلام این خبر گفت: با استقرار سامانه بارشی فعال از سمت شمال غرب و غرب کشور و همچنین نفوذ توده هوای سرد شمالی به سواحل دریای خزر، برای مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، استان های واقع در مرکز، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج شمال شرق کشور بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش دما و در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی  ادامه داد:از بعداز ظهر امروز -پنج شنبه- در گلستان ، خراسان شمالی و رضوی  ودر شرق مازندران بارش ها ادامه  خواهد داشت وامروز و فردا دمای هوا در شمال شرق بین 10 تا 15 درجه سلسیوس کاهش می یابد.

وی همچنین هشدار داد که جاده های کوهستانی شمال غرب و دامنه های شمالی و جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جاده های کوهستانی شمال شرق امروز به دلیل بارش برف، مه آلود و لغزنده می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست