اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176005817

فردا هوا بارانی می شود

کد: 13950815176005817

https://goo.gl/QsuycV

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور خبرداد و اعلام کرد که از یکشنبه هوای کشور بازهم ابری می شود.

فردا هوا بارانی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی، براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی،امروز در برای برخی مناطق غرب کشور از جمله زاگرس مرکزی و مرکز کشورافزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. بر اساس این گزارش دمای هوا در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی دریای خزر به طور نسبی افزایش می‌یابد.
بر اساس اعلام  سازمان هواشناسی همچنین یک سامانه بارشی جدید از فردا  یکشنبه  به کشور  وارد می شود که با  ورودآن برای برخی مناطق جنوب‌غرب، زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز، رشد ابر، وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود. 

فردابا شمالی شدن جریان‌ها در سواحل دریای خزر، ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست