اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176016505

تا پایان سال جاری

10 خیابان جدید در مناطق شهر قم بازگشایی می شود

کد: 13950815176016505

https://goo.gl/2QFvHG

، قم , (اخبار رسمی): شهردار قم گفت: طبق برنامه ریزی تا پایان سال 10 خیابان و معبر جدید که در دست احداث است تکمیل شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بازگشایی 10 خیابان جدید در مناطق شهر قم تا پایان سال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم، سقائیان نژاد با بیان اینکه تا پایان سال تعدادی از پروژه‌های شهری در مناطق محروم به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: به جز پروژه‌های کلان شهری از جمله تقاطع شهیدان محمود نژاد، تقاطع 15 خرداد، تقاطع کمربندی امام علی (ع) - عمار یاسر ، بلوار مرجعیت و... شهرداری نگاه ویژه‌ای به بازگشایی معابر و گذرهای خاص در مناطق محروم دارد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه چند پروژه قدیمی که باقی مانده بود تا پایان سال اجرایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا تردد شهروندان در مناطق مختلف و محلات نیز تسهیل شده و تنها به پروژه‌های کلان توجه نکرد.

سقائیان نژاد به اجرای پروژه‌های ادامه بلوار جمهوری، شهید فهیمی، نوقطار، حکیم، زینبیه، فردوسی و یاسمن در مناطق مختلف شهر، تصریح کرد: تملک این پروژه و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها تا پایان سال صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در منطقه یک خیابان محتشم کاشانی و حکیم، در منطقه دو ادامه بلوار جمهوری، در منطقه سه بلوار زینبیه، در منطقه چهار خیابان فردوسی، دانیال و یاسمن، در منطقه 5 بلوار شهید کبیری و در منطقه 6 بلوار کارگر و شهید فهیمی امسال بازگشایی شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قم با تاکید بر اینکه بسیاری از این پروژه‌ها سال‌ها متوقف بوده و مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است، افزود: عزم مدیریت شهری بر این است که در کنار توسعه معابر اصلی و شریان‌های حیاتی شهر، معابر فرعی در مناطق مختلف را نیز بازگشایی کرده و عبور و مرور شهروندان را تسهیل کند.

سقائیان نژاد با اشاره به وضعیت خیابان شهید فهیمی و بلوار کارگر، گفت: این دو پروژه در منطقه 6 بیش از 17 سال بر زمین مانده بود و مشکلات متعددی برای ساکنین منطقه ایجاد کرده بود که سعی داریم تا پایان سال آن را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های ورودی جعفریه و رمپ و لوپ های آن، رمپ ولوپ‌های تونل غدیر و بلوار مرجعیت نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه