اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213686505

فرماندار قم تاکید کرد

ساماندهی حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی درقم

کد: 13951014213686505

https://goo.gl/QnOgEC

، قم , (اخبار رسمی): عموما حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی در معابر مرکز شهر انجام می‌شود که این امر جلوه خوبی ندارد و باید ساماندهی شود

ساماندهی حمل و نقل زائرین عراقی و پاکستانی درقم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم، رضا سیار در جلسه اصلاحیه بودجه ۹۵ و تدوین بودجه سال ۹۶ سازمان‌های تابعه شهرداری قم، با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث پایانه در محدوده میدان ولیعصر، گفت: با توجه به اینکه جمکران نقطه تمرکز بهتری در شهر دارد، بهتر است پایانه سمت میدان ولیعصر به جمکران منتقل شود تا بتوان خدمات بهتری به شهروندان داد و در آینده نیز صرفه بهتری داشته باشد.

فرماندار قم با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که موجب می‌شود شهروندان به صورت بین راهی از خدمات سفر استفاده کنند بحث هدررفت زمان است، افزود: شهروندان به بحث زمان اهمیت زیادی می‌دهند و به همین خاطر به صورت بین راهی از خدمات استفاده می کنند.

سیار با اشاره به وضعیت زائرین عراقی در شهر قم، گفت: امروز خیابان چهارمردان به پایانه مسافربری زائرین عراقی تبدیل شده و در روز تعداد زیادی خودرو ون در این محور مستقر هستند که جلوه خوبی در این محور نیست و مسئولین باید چاره ای برای رفع این مشکل بیندیشند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه