اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176705809

طی 3 سال انجام می‌شود

اجرای 114 برنامه عملیاتی حوزه HSE

کد: 13950815176705809

https://goo.gl/o3NEf8

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرای 114برنامه عملیاتی حوزه HSE یا ایمنی،بهداشت و محیط زیست با اعتبار یک‎ هزار میلیارد ریال طی 3 سال در این منطقه خبر داد.

اجرای 114 برنامه عملیاتی حوزه HSE

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، بهرام دشتی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: مطالعات حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در منطقه ویژه پارس حاوی چالش‌ها، تهدیدات و نقاط ضعف و قوت انجام شده است.

وی افزود: خروجی این مطالعات، 114 برنامه عملیاتی با 32 هدف در حوزه HSE است که این برنامه‌ها طی مدت زمان سه سال اجرایی می‌شود.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه پارس افزود: 9 برنامه در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، 44 برنامه در حوزه محیط زیست، 33 برنامه در حوزه ایمنی، 15 برنامه در حوزه بهداشت و 12 برنامه نیز مشترک است.

دشتی‌نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در قالب اهداف مختلفی طراحی شده است که 7 هدف در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، 9 هدف در حوزه محیط زیست، 8 هدف در حوزه ایمنی، 7 هدف در حوزه بهداشت و 5 هدف نیز مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: برآورد هزینه‌ای ما برای اجرای این طرح‌ها، بیش از یک‎هزار میلیارد ریال است که به هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران اعلام نیاز شده است.

مدیر HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: با اجرای این برنامه و اهداف به سطح قابل قبولی از نظر ایمنی، بهداشت و محیط زیست خواهیم رسید.

دشتی‌نژاد گفت: برنامه‌های کوتاه‌مدت ما در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم تا شاهد بهبود مستمر وضعیت HSE در منطقه باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته