اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176715809

تعمیرات اضطراری تقویت فشار گاز نار به اتمام رسید

کد: 13950815176715809

https://goo.gl/TtlF2W

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیرات اضطراری کمپرسور گازی ردیف دوم ایستگاه تقویت فشار گاز نار و شیرآلات ورودی و خروجی ایستگاه در منطقه عملیاتی نار و کنگان به اتمام رسید.

تعمیرات اضطراری تقویت فشار گاز نار به اتمام رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در راستای کسب آمادگی به منظور تولید گاز و تحقق تولید تکلیفی در فصل زمستان با همکاری خدمات پشتیبانی و اداره ایمنی منطقه زاگرس جنوبی، تعمیرات اضطراری کمپرسور گازی ردیف دوم ایستگاه تقویت فشار گاز نار و شیرآلات ورودی و خروجی ایستگاه در منطقه عملیاتی نار و کنگان در مدت زمان هشت ساعت با موفقیت انجام شد.

مهران پور احمدیان؛ رئیس اداره تعمیرات منطقه عملیاتی نار و کنگان درباره جزییات این تعمیرا ت افزود: تعمیرات صورت گرفته که همزمان با توقف تولید (shut down) ایستگاه تقویت فشار گاز در کمترین زمان ممکن انجام شد، شامل نصب شیر 30 اینچ خروجی گاز در محوطه ارسال و دریافت توپک (PIG LUNCHER )، نصب دو عدد شیر 20 و 18 اینچ مربوط به ورودی و خروجی کمپرسور گازی ردیف دوم ایستگاه، باز کردن شیر کروی 20 اینچ مربوط به کنارگذر شیر PV-5829 ورودی سایت یک به ایستگاه، رفع اشکال و در سرویس قرار دادن سیستم CO2 ردیف دوم می شود.

بر اساس این گزارش، نصب اکچویتور و تست شیرهای XV-5502 و XV-5702 ، تنظیم عملکرد شیر MOV-6622 خط 30 اینچ ایستگاه و بررسی و تعویض باتری کلید 33 کیلو ولت ورودی ایستگاه تقویت فشار گاز نار از دیگر کارهای صورت گرفته در این زمینه بوده است.

منطقه عملیاتی نار و کنگان با توان تولید روزانه حدود 90 میلیون متر مکعب گاز یکی از مناطق تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته