اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816176945428

نفرات برتر مسابقات سوارکاری استقامت معرفی شدند

کد: 13950816176945428

https://goo.gl/KX6aI4

، تهران , (اخبار رسمی): نفرات برتر مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی کشور در عجب شیر معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات سوارکاری استقامت معرفی شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان کشور، این مسابقات در دو مسافت 90 و 115 کیلومتر با حضور 32سوار کار از استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، لرستان ، کردستان ، فارس و گیلان در منطقه گردشگری رحمانلو واقع در حاشیه دریاچه ارومیه برگزار شد .

در این مسابقات رحیم مراد نژاد با اسب ژاندارک از استان لرستان،علی جعفر مراد نژاد با اسب بی داد از لرستان و آرش میهمی با اسب بابیلوس از استان کردستان به ترتیب مقام های نخست تا سوم مسافت 115کیلومتر را کسب کردند.
در مسافت 90 کیلومتر نیز مسعود محکم کار با اسب هوران از اصفهان ، میلاد پایدار با اسب قره خان از آذربایجان شرقی و سجاد ایمانپور با اسب ابرش از لرستان نیز به عنوان مقام های نخست تا سوم دست یافتند.
در رده 40 کیلومتر :
* وحید پور محمدی با اسب اصلان از آ.شرقی-تبریز
* فرشته علیپور با اسب آنجل از گیلان
* فرید نوری علمداری با اسب ایلدریم از آ.شرقی-جلفا
* مریم شریف پناهی با اسب مشکی از آ.شرقی- مراغه
* حبیب عنبری با اسب آی تاج از آ.شرقی- عجب شیر
* کریم شیله باف با اسب رخش از آ.شرقی- مراغه
* محمدرضا شفیع پور با اسب اصلان از آ.غربی
* امیر ابراهیمی با اسب سزار از آ.غربی
رده 60 کیلومتر 
در این رده آقای محمد مهدی حسینی با اسب شوران از استان گیلان موفق به طی رده شدند.
در نخستین دوره این رقابت هاهشت اسب سوار از استان آذربایجان شرقی و 23اسب سوار از شش استان کشور شامل ورزشکارانی از استان های آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، گیلان و اصفهان ، فارس حضور داشتند که از این تعداد هفت نفر شرکت کننده خانم بودند.
این مسابقه توسط کادر داوری، کلانتری و دامپزشکی 18 نفره فدراسیون سوارکاری کشور، به سرپرستی دکتر رییسی ریاست کمیته استقامت فدراسیون سوارکاری کشور، تیم اجرایی 30 نفری هیات سوارکاری استان و هیات سوارکاری شهرستان عجب شیر برگزار شد.
روز اول با پذیرش تیمهای شرکت کننده و روز دوم با بازدید مسیر مسابقه و توجیه مسیر به همراه معاینه دامپزشکی اسبهای شرکت کننده، برگزاری کلاس توجیهی قوانین استقامت و دامپزشکی استقامت و در پایان تور مراغه گردی به پایان رسید.
همزمان با این رقابت ها سوارکاران استان آذربایجان شرقی در مسافت های 40 و60کیلومتر مسابقه دادند ودر پایان 6سوارکار به مسافت های 60 و90کیلومتر راه یافتند.
رییس هیات سوارکاری آذربایجانشرقی گفت : بندررحمانلو به قطب سوارکاری استقامت تبدیل خواهد شد.
علی جاویدی در ادامه افزود : مسابقات سوارکاری قهرمانی استقامت کشور ، جام سرداران شهید آذربایجان ، در بندر رحمانلو عجب شیر در بالاترین سطح کیفی اجرایی ، داوری و فنی با حضور نفرات برتر کشور برای اولین بار در آذربایجانشرقی در دو مسافت 90 و 115 کیلومتر با حضور 32سوار کار از استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، لرستان ، کردستان ، فارس و گیلان در منطقه گردشگری رحمانلو واقع در حاشیه دریاچه ارومیه برگزار شد .
وی تصریح کرد : همراهی مسئولین ، میزبانی مناسب ، شرایط هوایی و منطقه ای و جغرافیایی و موجب شده تا این منطقه منطقه مناسب برای میزبانی های رقابتهای کشوری باشد و امکانات از قبیل سالن و اصطبل و اماکن استراحتی نیز موجود است.
دکتر جاویدی تصریح کرد : تجربه برگزاری رقابتهای سوارکاری استقامت 80 و 100 کیلومتر در مراغه موجب شد تا این مسابقات در رحمانلو در سطح کیفی مناسبی برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش