اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177316383

معاون فرمانده پلیس راهور استان:

مقام نخست واژگونی خودروها متعلق به استان فارس است

کد: 13950816177316383

https://goo.gl/Rez9yA

، شیراز , (اخبار رسمی): معاون فرمانده پلیس راهور استان فارس گفت: استان فارس در شش ماه نخست امسال مقام نخست واژگونی خودروها را در کشور به خود اختصاص داده‌ است.

مقام نخست واژگونی خودروها متعلق به استان فارس است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری شهرداری شیراز، سرهنگ مصطفی عزیزی در همایش سفیران فرهنگ رانندگی اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال استان فارس مقام نخست واژگونی خودرو را از آن خود کرده که 17 درصد واژگونی‌ها منجر به فوت شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال 15 درصد فوتی‌ها کودکان بوده اند افزود: 41 درصد از فوتی‌ها عابران پیاده و بیش از 44 درصد نیز در سنین 18 تا 44 سال بوده اند که این آمار بسیار تکان‌دهنده است.

معاون فرمانده پلیس راهور استان فارس با اشاره به اینکه پس از 6 سال تصادفات برون‌شهری در استان فارس کاهش یافته اما تصادفات درون‌شهری به ویژه در کلانشهر شیراز همچنان ثابت مانده، خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال یک‌هزار و 613 خودرو پلاک دولتی جریمه شده‌اند، این در حالی است که این رانندگان باید الگو و سرمشق دیگر رانندگان باشند./

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری شیراز

شیراز در زمان علی(عمادالدوله)و حسن (رکن الدوله)و عضد الدوله دیلمی( از سال 322تا 372ق)پایتخت بوده‌است. عضدالدوله به آبادی شیراز پرداخت و بناهایی نو در آن ساخت. در دوران فرمانروایی او شهرکی به نام «گرفناخسرو» بازاری طولانی، کاخی با کتابخانه‌ای بسیار غنی، بیمارستان عضدی، نخستین بنای بقعه علی بن حمزه (ع)، قنات رکن آبادی و بنای گهواره دید و ... ساخته شد که برخی از آنها برجای مانده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه