اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177366033

ایوو کومشیچ شهردار سارایوو:

خطوط ریلی ایران و اروپا با هم برابری می کند

کد: 13950816177366033

https://goo.gl/bL18pL

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار سارایوو که در راس هیاتی چهار نفره برای امضای تفاهم نامه و عقد پیمان خواهرخواندگی تهران و سارایوو به ایران سفر کرده بود، ضمن بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه از دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه تفریحی آبشار تهران دیدن کرد

خطوط ریلی ایران و اروپا با هم برابری می کند

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، ایوو کمشیچ شهردار سارایوو با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفت در مدیریت شهری شهر تهران و اجرای پروژه های عمرانی آن اظهار کرد: اولین باری است که به تهران سفر می کنم و طی این سفر این شهر را بسیار زیبا، مدرن و برخوردار از دانش روز دنیا در حوزه شهرسازی دیدم و منطقه 22 را با توجه به برخورداری از فضاهای بکر گردشگری و ساختمان هایی که با توجه به تکنولوژی روز دنیا ساخته شده مقصدی بسیار مناسب برای سفرهای گردشگری گردشگران داخلی و خارجی ایران دیدم.

 وی ادامه داد: توجه به فضای سبز و توسعه تفرجگاه های تفریحی شهر تهران آنهم با وجود کم آبی های زیادی که در شهر تهران وجود دارد، بسیار قابل تحسین است و می توان توسعه پروژه های مدرن شهری در کنار مراکز تفریحی، پارک ها و بوستان ها را سمبل و نماد شهر تهران عنوان کرد. همچنین گستردگی و توسعه خطوط عظیم ریلی تهران نشان از برخورداری این شهر از یک مدیریت قوی و است.
کومشیچ عنوان کرد: به عقیده من امضای یادداشت تفاهم با شهردار تهران و پیمان خواهر خواندگی بین این دو شهر فضای مناسبی برای گسترش مناسبات فرهنگی، علمی و تجاری خواهد بود و با توجه به ظرفیت هایی که بین دو شهر وجود دارد، زمینه‌های همکاری بین این دو شهر در زمینه گردشگری و فرهنگی ارتقا پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: یکی از مکان‌هایی که من را به شدت تحت تاثیر قرار داد،مرکز کنترل ترافیک شهر تهران بود که با استفاده از دانش روز و پیشرفته دنیا در حال پیگیری است و باید بگویم این مرکز به خوبی توانسته است بنا به گفته مسوولان روزانه تردد میلیون ها مسافر و حجم عظیم سفرهای درون شهری را در شهر تهران را به خوبی کنترل نماید. 
 شهردار سارایوو در پایان سخنان با بیان اینکه در اروپا تصویر واقعی از مردم ایران وجود ندارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه تبلیغاتی که در دنیا در مورد ملت ایران وجود دارد، تبلیغاتی منفی و مغرضانه است و طی این چند روز سفرم در تهران مردم ایران را مهمان نواز و معتقد به آدام و رسوم ملی و مذهبی خود دیدم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه