اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177455809

در نیمه نخست امسال انجام شد

اتمام حفاری 8حلقه چاه درآب های خلیج فارس

کد: 13950816177455809

https://goo.gl/k5sv3T

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران از حفر، تعمیر و تکمیل هشت حلقه چاه با دکل‌های حفاری این شرکت در نیمه نخست امسال در میدان‌های نفتی و گازی در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

اتمام حفاری 8حلقه چاه درآب های خلیج فارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، سیامک افشاری با اشاره به این که شرکت ملی حفاری ایران سه دستگاه حفاری ملکی در اختیار دارد، گفت: متراژ حفاری دریایی در شرکت ملی حفاری ایران در نیمه نخست امسال به سه هزار و 313 متر رسیده است.

وی افزود: از این متراژ یک هزار و 522 متر مربوط به چاه‌های تعمیری و یک هزار و 791 متر به حفر چاه‌های توسعه‌ای اختصاص داشته، این در حالی است که متراژ پیش بینی شده برای این مدت یک هزار و 450 متر بوده است.

افشاری در تشریح عملکرد دستگاه‌های حفاری دریایی به تفکیک، توضیح داد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال با کاربست دکل حفاری شهید مدرس سه حلقه چاه در موقعیت میدان نفتی دورود، تعمیر و تکمیل و حفاری یک حلقه چاه توسعه‌ای خاتمه یافت.

مدیر عملیات حفاری در دریا شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل حفاری مورب نیز که در میدان نفتی ابوذر استقرار دارد در مدت مورد نظر ضمن ادامه عملیات حفاری و تکمیل 2 حلقه چاه توسعه‌ای، تعمیر یک حلقه چاه را در این موقعیت به اتمام رساند؛ همچنین با بکارگیری دکل حفاری شهید رجایی مراحل تعمیر یک حلقه چاه در فاز 11 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی انجام شد.

وی با بیان این که دستگاه حفاری مورب پس از بازسازی از خردادماه امسال در مدار عملیات قرار گرفت، افزود: تعمیرات اساسی دکل حفاری شهید رجایی نیز در دستور کار است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته