اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178316505

کنترل پسماندهای عمرانی و ساختمانی در قم هوشمند شد

کد: 13950817178316505

https://goo.gl/bCpo8P

، قم , (اخبار رسمی): سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از راه اندازی سیستم مدیریت هوشمند کنترل و نظارت فعالیت پیمانکاران در زمینه خاک و نخاله در قم خبر داد.

کنترل پسماندهای عمرانی و ساختمانی در قم هوشمند شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم ، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای سیستم جدید مدیریت هوشمند پسماندهای عمرانی ساختمانی اظهار کرد: از این پس کلیه فعالیت‌های پیمانکاران و خودروهای حمل کننده پسماند در بستر GPS و RFID کنترل می‌شود.

وی گفت: کلیه سایت‌های تخلیه پسماندهای عمرانی ساختمانی مجهز به تجهیزات سخت افزاری شده و اقدام به ثبت هوشمند مراجعات به سایت‌های تخلیه می‌نمایند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: با عنایت به الزامات قانونی مدیریت پسماند در خصوص استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا کلیه خودروها و پیمانکاران موظف به نصب تجهیزات مذکور می‌باشند.

وی با اشاره به مسئولیت سازمان مدیریت پسماند در پیشگیری و جلوگیری از تخلفات اظهار کرد: استفاده از تجهیزات مدیریت هوشمند سبب کاهش تخلفات و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود.

میرابراهمی با اشاره به اینکه این طرح در سه فاز انجام می‌شود، گفت: در فاز اول فراخوان و اطلاع رسانی‌های لازم به اعضا کمیته اجرایی پسماند، جهت نصب تجهیزات صورت گرفته است و پیمانکاران می‌بایست هر چه سریع تر نسبت به مراجعه به سازمان مدیریت پسماند و ارائه مدارک و احراز شرایط لازم اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله دوم از فعالیت خودروها و پیمانکاران فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد، در آخرین مرحله نیز خودروها و پیمانکاران فاقد مجوز به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه