اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178326505

شهرداری قم به‌دنبال تأمین فاینانس خط دو مترو

کد: 13950817178326505

https://goo.gl/YcF5ID

، قم , (اخبار رسمی): شهردار قم بابیان اینکه مشکلاتی در قرارداد پیمانکار متروی قم به وجود آمده است، گفت: پیمانکار مترو به‌هیچ‌وجه حاضر به ادامه کار نیست و ما اگر نمی‌خواهیم پروژه متوقف شود باید با پیمانکار برخورد مناسبی داشته باشیم.

شهرداری قم به‌دنبال تأمین فاینانس خط دو مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم ، سقائیان نژاد در دویست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای قرارداد متروی قم اظهار داشت: پیمانکار مترو به‌هیچ‌وجه حاضر به ادامه کار نیست و ما اگر نمی‌خواهیم پروژه متوقف شود باید با پیمانکار برخورد مناسبی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه درحالی‌که شهرداری به دنبال تأمین فاینانس خط B مترو و انتقال دستگاه TBM برای حفاری از پردیسان است، نباید خلالی در روند کار ایجاد شود، افزود: عقلانی‌ترین کار در این زمینه آن است که این مسئله به شورای عالی فنی ارجاع شود تا آن‌ها بتوانند با حکمیت اجازه دهند تا با پیمانکار مذاکره دیگری داشته باشیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری مصمم است دستگاه TBM را برای حفاری در قم نگه دارد، خاطرنشان کرد: نیاز داریم تا هرچه سریع‌تر مسئله قرارداد به شورای عالی فنی ارجاع شود تا برای این پروژه تعیین تکلیف شود.

وی بررسی تبلیغات محیطی شهری را از حدود دو ماه پیش در شورای معاونین شهرداری قم مدنظر قرارداد و گفت: اینکه تبلیغات محیطی به چه سازمانی واگذار شود مورد اختلاف است و یکی از مباحث ادغام برخی سازمان‌ها در یکدیگر است که ما شدیداً مخالف این ادغام هستیم و با آن مخالفت می‌کنیم.

سقائیان نژاد ادامه داد: طبق ماده 54 قانون شهرداری‌ها تصمیم‌گیری درباره تشکیلات به‌طور کامل در اختیار شهرداری است و تنها این موضوع به اطلاع شورا می‌رسد و باید تغییرات مورد تصویب سازمان شهرداری قرار گیرد.

وی انعطاف‌پذیری را از حسن‌های برنامه راهبری قم 1400 دانست و گفت: شاید در کلان اهداف ثابت باشد ولی می‌توان در راهبردها و سیاست‌ها تغییراتی ایجاد کرد. حوزه علمیه و دانشگاه‌ها برای تدوین این برنامه همکاری خوب و پیشنهادات خوبی ارائه کردند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: سعی داریم با تصویب این برنامه، بودجه سال 96 را نیز بر اساس همین برنامه قم 1400ارائه کنیم و در کتابچه‌ای همه راهکارها و پیشنهادات ارائه‌شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه