اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178346033

مرز چزابه به امکانات رفاهی تجهیز شد

کد: 13950817178346033

https://goo.gl/sj4CDO

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از ایجاد تسهیلات رفاهی و بهداشتی در مرز چزابه خبر داد و گفت: به منظور رفاه هرچه بیشتر زایران، شهرداری منطقه 4 با تجهیز امکانات رفاهی و بهداشتی در مرز چزابه آماده خدمت رسانی به زایران است..

مرز چزابه به امکانات رفاهی تجهیز شد

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، حسین سیگارودی در ادامه گفت: جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اربعین حسینی و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی، ایستگاه آتش نشانی در مرز چزابه احداث شد.
وی گفت: به منظور آمادگی در برابر هرگونه خطر احتمالی به خصوص خطر انفجار مین اسکان پزشکان در قرارگاه مین زدایی فراهم شده است. 
سیگارودی تصریح کرد: برای جلوگیری از سرگردانی زائران، عملیات احداث محل اسکان موقت زایران به ظرفیت 2000 نفر در پایانه مرزی کشور عراق انجام شد.
وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده می توان به نصب داربست و چادر خارج از پایانه، خرید مایع دستشویی و پاک کننده ،  خرید پتو، خرید بالش و خرید موکت اشاره کرد.
معاون خدمات شهری منطقه در پایان گفت: استخدام نیروی خدمات شهری جهت رفت و روب، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی حدفاصل شهر اهواز تا شهر بستان ، رفت و روب و تامین مخازن مکانیزه بزرگ و کوچک جهت جمع آوری زباله  از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه 4 می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه