اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178545809

در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی انجام شد

رونمایی از6تجهیزراهبردی و پرکاربرد صنعت نفت

کد: 13950817178545809

https://goo.gl/Ca9BtU

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای پیگیری اهداف اقتصاد مقاومتی و با تدابیر دولت یازدهم به منظور رفع وابستگی و تکمیل زنجیره تولید داخل، 6 تجهیز راهبردی و پرکاربرد صنعت نفت رونمایی شد.

رونمایی از6تجهیزراهبردی و پرکاربرد صنعت نفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران ، در نخستین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، از 6 تجهیز راهبردی و پرکاربرد صنعت نفت که از سوی سازندگان داخلی به صورت فناورانه به تولید رسیده است، رونمایی شد.

روتور کمپرسور الیوت، روتو توربین (نیرو GEC(، پمپ فرایندی BB3(طراحی و ساخت)، دستگاه فوران گیر چرخشی مدل شیفر سایر 20 اینچ، Flame Tube توربین گازی رستون TB4000، پکیچ پمپاژ تزریق پساب واحدهای نمکزدایی (طراحی و ساخت) از جمله تجهیزات کاربردی ساخته شده از سوی سازندگان داخلی است.

پکیج پمپاژ تزریق پساب کارخانجات استحصال نفت (واحدهای نمک زدایی) قابلیت تزریق پساب 8 هزار تا 13 هزار بشکه در روز را دارد و فشار تزریق پساب را تا حداکثر 1500 psi متحمل می شود. این پکیج منطبق بر استانداردهای زیست محیطی است و جایگزینی مناسب برای پمپ های چند مرحله ای BB3 و BB5 می شود.

بر اساس این گزارش، پمپ های فرایندی BB3 که طراحی و ساخت آن در داخل انجام شده است به منظور پمپاژ نفت خام به کار می رود.

روتور کمپرسور الیوت نیز به منظور تزریق گاز در میادین و باز آوری و افزایش توان تولید داخلی سازی شده است.

دستگاه فوران گیر چرخشی مدل شیفر نیز که از سوی سازندگان داخلی به تولید رسیده است به منظور مهار فوران چاه های نفت و گاز به هنگام عملیات حفاری و تعمیر به کار می رود.

بر اساس این گزارش روتور توربین – نیرو GEC نیز با اتصال به توربین مبدل گاز به منظور افزایش کارایی متصل می شود.

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان صبح امروز آغاز و تا پایان ساعت کاری روز 5 شنبه (20 آبان1395) ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته