اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179005809

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام شد

رونمایی از سه عنوان کتاب تخصصی نفتی

کد: 13950819179005809

https://goo.gl/iCRnVU

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سه کتاب تخصصی در زمینه صنعت نفت در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان رونمایی شد.

رونمایی از سه عنوان کتاب تخصصی نفتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، مراسم رونمایی از سه کتاب تخصصی در حاشیه هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

این کتاب ها که با تلاش کمیته انتشارات روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منتشر شده اند، شامل "روانکاری  صنعتی و کاربرد آن"، "متالوژی و کنترل خوردگی در بهره برداری نفت و گاز" و "کاربرد سیستم های هوشمند در تحلیل اقتصادی طرح های توسعه میادین نفتی" است.

کتاب روانکاری صنعتی تالیف "احسان الله شریفی" کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان است. این کتاب در شش فصل و به شمارگان یک هزار نسخه توسط انتشارات معتبر،منتشر شده است.

کتاب کاربرد سیستم های هوشمند در تحلیل اقتصادی طرح های توسعه میادین نیز تالیف" مارکو پاچکو" و ترجمه "سید مهدی محمدی و بیژن نوع پرست" از کارمندان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان است و در در هفت فصل و به شمارگان یک هزار نسخه  توسط نشر ترآوا به چاپ رسیده است.

کتاب متالوژی و کنترل خوردگی در بهره برداری نفت و گاز  تالیف" رابرت هایدرزباخ" نیز هم چون 2 کتاب گذشته توسط یکی از کارمندان شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان به نام "ایمان یوسفی" ترجمه شده و در هشت فصل و به شمارگان یک هزار نسخه توسط نشر ترآوا منتشر شده است..

براساس این گزارش، از زمان شکل گیری کمیته مطالعات و انتشارات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، هر ساله و همزمان با نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان آثار تالیف و ترجمه کارکنان این شرکت با حمایت این کمیته رونمایی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته