اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179125898

آسمان پایتخت تا آخر هفته آلوده می‌ماند

کد: 13950819179125898

https://goo.gl/o2erNF

، تهران , (اخبار رسمی): آسمان تهران برای ششمین روز در ماه آبان میزبان آلودگی هوا شد؛ آلودگی هوا بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان هفته در پایتخت باقی می‌ماند.

آسمان پایتخت تا آخر هفته آلوده می‌ماند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، «مریم نادری» مدیر واحد پایش و پیش بینی‌ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در پی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، امروز(چهارشنبه 19آبان) میانگین شاخص کیفیت هوای تهران بالاتر از حد مجاز به عدد 107 و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس رسید.

به گفته نادری، بر اساس پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، به دلیل کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری نسبت به روزهای پیشین، در بیشتر ساعات روز شاهد وزش بادی آرام خواهیم بود. همچنین با حاکمیت شرایط جوی نسبتا پایدار در روز پنجشنبه(فردا)، در برخی ساعات سکون نسبی هوا پیش بینی شده در نتیجه شرایط برای پراکندگی آلاینده ها فراهم نخواهد شد. در روز جمعه نیز این شرایط کم و بیش ادامه خواهد داشت.

بدین ترتیب نتایج مدلسازی کیفیت هوا گویای افزایش محسوس غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون و برقراری شرایط کیفی نامطلوب هوا در روز پنجشنبه و جمعه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست