اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179315428

دوره ملی ورزشهای آبی به کار خود پایان داد

کد: 13950819179315428

https://goo.gl/I5DWH0

، تهران , (اخبار رسمی): دوره ملی ورزشهای آبی با حضور مدرسین ایتالیایی روز گذشته به کار خود پایان داد .

دوره ملی ورزشهای آبی به کار خود پایان داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و  فدراسیون ورزش های همگانی ، اختتامیه دوره ملی ورزشهای آبی با حضور علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی ، عفت لطفی پور رییس انجمن ورزشهای آبی ، آناریتا میسیگیلیا و گابریل توفانو مدرسین بین المللی ورزشهای آبی از کشور ایتالیا در محل مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی برگزار شد . 

علی مجدآرا در اختتامیه این دوره با تاکید براهمیت برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسین خارجی اظهار داشت : 
فدراسیون ورزش های همگانی یک سند توسعه دارد که بر اساس آن باید 50 درصد مردم ایران تا سال 1404 در ورزش های همگانی شرکت کنند. درواقع چشم انداز فدراسیون ورزش های همگانی، رفتن به سمت ایرانی آباد، شاد و سالم است که با برنامه ریزی خوب می توان به آن دست یافت. 

وی گفت : کلیه مدرسین فدراسیون ورزشهای همگانی باید آموزش ببینند و دانش آنها به روز باشد. وی با اشاره به این موضوع که ایران برای بانوان به ویژه در رشته هایی چون ورزشهای آبی ارزش بسیار زیادی قائل است،خاطرنشان کرد: مادران عمود خیمه ورزش همگانی در خانواده ها هستند ، ما برای خانواده و بخصوص بانوان ارزش قائل هستیم، بطوریکه چندین نفر ازروسای هیات های استانی و انجمن های فدراسیون خانم هستند. 

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور ضمن قدردانی از رییس انجمن ورزشهای آبی به خاطر برگزاری این دوره ورزشهای آبی گفت: سرکار خانم لطفی پور رئیس این انجمن باعلاقه و اشتیاق فراوان، تمام اهداف فدراسیون ورزش های همگانی را را در راه توسعه این رشته ورزشی پوشش می دهند .

مجد آرا به نقل از شرکت کنندگان در دوره ورزشهای آبی یاد آور شد: این دوره در بهترین و عالی ترین سطح برگزار شد که جادارد از تمامی دست اندر کاران و مدرسین بین المللی حاضر در این دوره قدردانی کنم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش