اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179515428

در دیدار سلطانی فر با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها

محورهای یازدگانه فعالیت‌های استانی تشریح شد

کد: 13950820179515428

https://goo.gl/t14zH9

، تهران , (اخبار رسمی): مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در اولین نشست مدیران کل ورزش و جوانان استانها که در هتل المپیک برگزار شد، محورهای یازده‌گانه فعالیت‌های آنها را تشریح کرد.

محورهای یازدگانه فعالیت‌های استانی تشریح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، این محورها عبارت بودند از: حفظ آرامش و پرهیز از حاشیه، افزایش اختیارات و اقتدار مدیران استانی، تعامل با مسئولان استانی، توجه ویژه به امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد، نقش نظارتی در پروژه‌های عمرانی، بهره‌گیری از پتانسیل مدیریتی بانوان در ورزش، نظارت بر فعالیت هیات‌های ورزشی استانی، مستندسازی املاک دولتی، ساماندهی نیروی انسانی و ظرفیت خیرین و بخش خصوصی.

در این دیدار که معاونان و مدیران ستادی وزارتخانه هم حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی درباره هر یک از این محورها داد و اظهار امیدواری کرد که با اجرای دقیق آن‌ها توسط مدیران کل استانی، حوزه ورزش و جوانان چشم‌انداز بهتری پیدا کند.

مسعود سلطانی‌فر عصر روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران کل استانی، تعدادی از قهرمانان سرشناس و نیز مدیران ، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌ها، رسما به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شد.

در این مراسم از محمود گودرزی، وزیر پیشین ورزش و جوانان هم به پاس زحماتش قدردانی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش