اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179645809

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد

حمایت ازتولید داخلی با خرید107 میلیارد ریال کالا

کد: 13950820179645809

https://goo.gl/o2swdE

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با تاکید بر حمایت از تولید کننده ایرانی، گفت: طی سال گذشته این شرکت بیش از 107 میلیارد ریال کالای مورد نیاز خریداری کرد که تمامی آن صرف خرید کالای ایرانی شد.

حمایت ازتولید داخلی با خرید107 میلیارد ریال کالا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در حاشیه هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در خصوص حمایت از کالای ایرانی و تقویت بنیه تولید کنندگان ایرانی، گفت: اهتمام مجموعه مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به تبعیت از سیاست های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، توجه به خرید کالاهای مورد نیاز از تولید کنندگان ایرانی خصوصاً تولید کنندگان و تأمین کنندگان فعال در استان خوزستان و شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت است . 

قباد ناصری ادامه داد:شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان سال گذشته بیش از 107 میلیارد ریال کالای مورد نیاز خریداری کرد که تمامی آن صرف خرید کالای ایرانی شد و تولید کنندگان و تأمین کنندگان خوزستانی نیز در این میان سهم 89 میلیارد ریالی داشتند.

وی در خصوص فعالیت های تجاری این شرکت در نیمه نخست سال 1395 نیز گفت: در بازه ی زمانی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 53 میلیارد ریال برای تهیه کالاهای مورد نیاز بخش های مختلف این شرکت هزینه شد که بیش از 39 میلیارد ریال آن در درون استان و در حمایت از تولید کنندگان بومی بوده است. 

براساس این گزارش، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از وسیع ترین شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره وسیع عملیاتی 27000 کیلومتر مربعی راهبری و مدیریت میادین و مخازن نفتی و گازی شمال استان خوزستان را برعهده دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته