اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180085428

توانمند سازی سازمان های مردم نهاد

کد: 13950822180085428

https://goo.gl/M85XGI

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه توانمند سازی ویژه سازمانهای مردم نهاد در شیراز برگزارشد.

توانمند سازی سازمان های مردم نهاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت ورزش و جوانان ،این کار گاه که با هدف آشنایی سازمان های مردم نهاد دررفع چالش ها و آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد ، آسیب دیدگی زنان و دختران جوان ، چگونگی شبکه سازی و تسهیل گری در بافت های آسیب پذیر برگزار شد.
در این دوره که 80 سازمان مردم نهاد از سراسر کشور حضور داشتند جمعی از اساتید  دانشگاه های معتبر کشور سخنرانی کردند و برای  توانمند سازی سازمان های مردم  نهاد  راهکارهای ویژه ای ارایه کردند.

این کارگاه  سه  روز از 18تا 20 ابان ماه در هتل  جهانگردی شیراز و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برپا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش