اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180725424

حمایت ایرانسل ازتوسعه کسب و کار مبتنی بر فاوا

کد: 13950822180725424

https://goo.gl/B9aT1s

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه‌های «شهر هوشمند اهواز»، «شبکه هوشمند انرژی»، «شبکه هوشمند توزیع نیروی برق» و «حمایت از تولید محتوای ارزش افزوده» بین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و دانشگاه شهید چمران و شهرداری اهواز و نیز استانداری و دستگاه‌های اجرایی خوزستان امضا شد.

حمایت ایرانسل ازتوسعه کسب و کار مبتنی بر فاوا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم‌نامه‌ها روز پنجشنبه 20 آبان 95 در محل استانداری خوزستان و با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده‌های مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان و تنی چند از مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین مدیرعامل ایرانسل، استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز امضا شد، ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، از تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و راه‌اندازی کسب و کار «توسعه و ارائه خدمات ارزش افزوده و تولید محتوای دیجیتال» در خوزستان حمایت می‌کند.

در تفاهم‌نامه «شهر هوشمند اهواز» نیز که بین مدیرعامل ایرانسل، استاندار خوزستان و شهردار اهواز امضا شد، ارائه انواع بسترهای ارتباطی مورد نیاز پروژه‌های شهر هوشمند، پیاده‌سازی خدمات کیف پول همراه و خدمات پرداخت همراه، هوشمندسازی حمل و نقل، پیاده‌سازی و ارائه امضای دیجیتال، توسعه و پیاده‌سازی انواع راهکارهای مبتنی بر مفهوم اینترنت اشیا، توسعه و پیاده‌سازی انواع راه‌کارهای هوشمندسازی مدیریت شهری، توسعه نظارت تصویری شهری و نیز پروژه وای‌فای شهری و توسعه خدمات چتر وای‌فای مورد توافق امضاکنندگان تفاهم‌نامه قرار گرفت.

در تفاهم‌نامه امضا شده بین مدیرعامل ایرانسل، استاندار خوزستان و مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و سازمان آب استان خوزستان نیز امضاکنندگان بر مطالعه و امکان‌سنجی پیاده‌سازی شبکه هوشمند انرژی و اجرای طرح هوشمندسازی کنتورهای برق و آب و سامانه‌های هوشمند مدیریت منابع آب در استان خوزستان و شهر اهواز توافق کردند.

بر اساس آمار جهانی، به ازای هر 10 درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند، تولید ناخالص ملی 38.1 درصد رشد خواهد داشت و ایرانسل نیز در همین راستا و با هدف تحرک‌بخشی به حوزه اقتصاد و تحقق رشد ناخالص ملی نسبت به توسعه اینترنت پهن باند و نیز سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در بخش فناوری اطلاعات اقدام کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]