اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180836186

«درسا» از گردهمایی پزشکان از سراسر دنیا حمایت کرد

برگزاری اولین کنگره بین اللملی کلینیکال انکولوژی

کد: 13950822180836186

https://goo.gl/XLykZo

، تهران , (اخبار رسمی): کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی به حمیات درسا با حضور بیش از 1500 پزشک متخصص سرطان از سراسر دنیا برای اولین بار در این وسعت 19 تا 21 آبان ماه در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

درسا در اولین کنگره بین المللی انکولوژی

حمایت از رویدادهایی نظیر سمینار کلینیکال انکولوژی باعث می شود که دنیایی آرام تر و زیباتر برای زندگی داشته باشیم چراکه سرطان را با درمان صحیح می توان مدیریت یا ریشه کن کرد

به گزارش روابط عمومی درسا، حضور این شرکت به عنوان حامی بار دیگر حاکی از توجه این برند به مسئولیت های خطیر اجتماعی است. انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران سالیانه یک کنگره  کلینیکال انکولوژی را سازماندهی می کند که در آن سخنرانان، مهمانان داخلی و خارجی آخرین خبرها و بروز رسانی های حورزه انکولوژی را ارائه می دهند. به علاوه هر ساله چندین سمینار و گردهمایی را با موضوعات مختلف در حوزه پیشگیری و درمان سرطان برگزار می کند. این سازمان همچنین از گردهمایی های انکولوژی منطقه ای که در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و نیز شرکت کردن اعضای آن ها در کنگره های بین المللی انکولوژی حمایت می کند.

در این کنگره پزشکانی از سراسر دنیا گردهم آمدند تا به تبادل نظر پرداخته و آخرین تکنولوژی ها در پرتو درمانی را به اشتراک گذارند به طور مثال PROF. DR. MED. VOLKER HEINEMANN از آلمان،DR. FERNANDO LÓPEZ CAMPOS از اسپانیا، دکتر بهمن امامی از امریکا و چندی دیگر از بزرگان علم پزشکی در زمینه سرطان به سخنرانی پرداختند، این اولین بار بود که همایشی با این سطح از کیفیت در ایران به صورت تخصصی برگزار می شد.

از آنجایی که سرطان یکی از عوامل تهدید کننده جدی برای سلامتی است و با پیشگیری یا درمان صحیح می توان آن را به درستی مدیریت  و در راستای کاهش یا ریشه کن شدن این بیماری در دنیا تلاش کرد به همبن جهت با برگزاری چنین سمینارهایی می توان امید به رشد حداقلی این بیماری در دنیا داشت.

درسا با حمایت از این کنگره نیز همانند گذشته مهر تاییدی را بر فعالیت های اجتماعی خود زد تا حماسه ای دیگر را در تاریخ حضور در فعالیت های این چنینی رغم زند چراکه  حمایت از رویدادهای این چنینی کمک می کند تا دنیایی آرام تر و زیباتر برای زندگی داشته یاشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش