اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822181025809

به همت متخصصان داخلی

3قطعه کاربردی نفت درمنطقه عملیاتی پارسیان ساخته شد

کد: 13950822181025809

https://goo.gl/JSsw3X

، تهران , (اخبار رسمی): متخصصان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در منطقه عملیاتی پارسیان، موفق به ساخت سه قطعه کاربردی مورد نیاز این شرکت شدند.

3قطعه کاربردی نفت درمنطقه عملیاتی پارسیان ساخته شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، سه قطعه مهم صنعتی از سوی متخصصان داخلی در منطقه عملیاتی پارسیان طراحی و ساخته شد؛ اقدامی که علاوه برصرفه‎جویی، نیاز به خرید کالای مشابه را مرتفع کرده است.

بر اساس این گزارش، ماسوره‎های گازی Anson، رینگ نشت‎بند درپوش کاهنده FZV و انواع تبدیل برای ماسوره‎های گازی، قطعاتی است که از سوی کارشناسان منطقه عملیاتی پارسیان طراحی و با همکاری بخش مهندسی تعمیرات زاگرس جنوبی ساخته شده است.

بر اساس اعلام شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، تفاوت رینگ نشت‎بند درپوش کاهنده FZV ساخته شده در منطقه با نمونه اصلی در این است که نمونه اصلی کارخانه‎ای که صرفاً دید تجاری آن برای فروش در نظر گرفته شده است، قابلیت یکبار نصب دارد اما نمونه ساخته شده توسط منطقه که با تغییر ابعاد رینگ ساخته شده است، قابلیت استفاده دائمی دارد و استفاده از آن ساده‎تر است.

این ماسوره‎های گازی تحت فشار و دمای چاه به مدت 2 ماه مورد آزمایش قرار گرفتند و مغایرتی با نمونه اصلی مشاهده نشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته