اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181165817

سازمان هواشناسی هشدار داد

امروز و فردا هوا آلوده است

کد: 13950823181165817

https://goo.gl/OSKwCf

، تهران , (اخبار رسمی): سالمندان، کودکان و بیماران تنفسی شهرهای تهران، کرج و اصفهان امروز و فردا از فعالیت در فضای آزاد و تردد غیرضروری در شهر اجتناب کنند.

امروز و فردا هوا آلوده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان این خبر را اعلام کرد و گفت: گزارش ایستگاه های سنجش آلودگی شرکت کنترل کیفیت هوا، سازمان های هواشناسی و محیط زیست افزایش چگالی آلاینده های جوی را نشان می دهند.

وی با توجه به تداوم سکون نسبی هوا تا فردا -دوشنبه- افزود: امروز و فردا 95/8/24 غلظت آلاینده های جوی در شهرهای تهران، کرج و اصفهان در حد ناسالم برای تمام گروه ها پیش بینی می شود و در بعد از ظهر فردا با افزایش نسبی سرعت باد، چگالی آلاینده های جوی در تهران و البرز اندکی کاهش خواهد یافت.    
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در این راستا توصیه کردد: سالمندان، کودکان و بیماران تنفسی در این مدت از تردد غیرضروری و فعالیت در فضای آزاد اجتناب  و شهروندان برای تردد در شهر تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]