اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181325428

سلطانی فر:

به زودی قانون وزارت ورزش در هیات دولت طرح خواهد شد

کد: 13950823181325428

https://goo.gl/D2u62p

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: قانون وزارت ورزش به زودی در هیات دولت مطرح می شود.

به زودی قانون وزارت ورزش در هیات دولت طرح خواهد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه وزیر ورزش با تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون برای مدیران این وزارتخانه گفت : قانون اهداف ، اختیارات  و وظائف وزارت ورزش و جوانان بعد از تایید کمیسیون اجتماعی دولت به زودی در هیات دولت طرح خواهد شد.
سلطانی فر با اشاره به نام گذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: ضرورت عمل به فرمایشات رهبری بر همگان روشن است و وظیفه تمام مدیران رعایت و حفظ بیت المال است.
وی با اشاره به همایش متعددی که در سطح ورزش و جوانان برگزار می شود گفت: برگزاری این همایش باید مطابق آیین نامه باشد و از برگزاری همایش غیر ضروری خودداری شود.
وزیر ورزش وجوانان با اعلام تشکیل اتاق فکر در بخش های مختلف وزارتخانه هدف آن را مشارکت بیشتر و بهتر نخبگان، پیشکسوتان و صاحب نظران اعلام کرد و افزود : این رفتار و عملکرد صحت کار ما را بالا می برد و حضور دانشگاهیان، قهرمانان، پیشکسوتان و افراد در بخشهای مختلف ورزش و جوانان، کمک و همراه من و سایر مدیران وزارت ورزش و جوانان است.
سلطانی فر همچنین از مجموعه معاونان و مدیران ورزش خواست در استانها و مناطق محروم حضور بیشتری داشته باشند و گزارشهای ارزیابی آنها از عملکرد مدیران استانی در اختیار وی  قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش