اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181346425

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل خبر داد

راه اندازی سیستم هوشمند اعلان صوتی نام ایستگاه

کد: 13950823181346425

https://goo.gl/rYlou0

، اردبیل , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل ازاجرای طرح آزمایشی تجهیز اتوبوسها به سیستم اعلام صوتی نام ایستگاهها به صورت آنلاین وهوشمند خبرداد .

راه اندازی سیستم هوشمند اعلان صوتی نام ایستگاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید مظاهری با اعلام این خبر افزود: بمنظور اطلاع رسانی جامع و اعلام اطلاعات ایستگاه در داخل اتوبوس‌ و همچنین ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل به مسافرین ، سیستم اعلام صوتی ایستگاه ها بصورت آزمایشی راه اندازی شده است .

وی افزود: این سیستم با توجه به نیاز بیشتر برای جذب و ترغیب مسافرین و شهروندان برای استفاده از حمل ونقل ایمن ، از تکنولوژی های نوین حمل و نقل عمومی برای راحتی شهروندان مورد استفاده قرار گرفته است .

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این خدمات در راستای رفاه جامعه روشندلان و افراد کم توان از جمله سالمندان و همچنین  برای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران و میهمانان و ارائه اطلاعات لازم به آنها در داخل اتوبوس ارائه می شود .

مظاهری خاطرنشان کرد : یکی از اهداف مورد نظر در اجرای این طرح رفع دغدغه و نیاز گروهای هدف از جمله جامعه روشندلان و گردشگران در استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی برای شناسایی ایستگاه مورد نظر بوده که با برنامه ریزی در نرم افزار سامانه هوشمند صوتی اعلام ایستگاه در ناوگان اتوبسرانی درونشهری مورد توجه کارشناسان فناوری این شرکت قرار گرفته تا افراد هدف طرح بدون دغدغه از خدمات این سامانه بهره مند شوند .

حمید مظاهری افزود درحال حاضر این طرح در 2مسیر ودر دودستگاه اتوبوس بصورت آزمایشی درحال اجرا است و در صورت موفقیت و برآورده شدن اهداف طرح مذکور این سیستم در تمامی اتوبوس های نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه