اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181475898

آلودگی هوا راه تنفس تهرانی ها را بسته است

کد: 13950823181475898

https://goo.gl/j6qM1w

، تهران , (اخبار رسمی): ابر سیاه گازهای آلاینده بر هوای تهران سایه انداخته و شاخص هوا را باعدد 154 برای همه ناسالم کرده است. میزان انباشت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و دیگر گازهای آلوده کننده هوا، امروز در پنجمین روز متوالی به 10هزار تن خواهد رسید. فردا هم هوا تا قبل از وزش باد آلوده خواهد بود.

آلودگی هوا راه تنفس تهرانیها را بسته است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، وحید حسینی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی پایدار در منطقه در روز جاری یکشنبه و برقراری سکون نسبی هوا طی برخی ساعات، شرایط برای تجمع و افزایش غلظت آلاینده ها فراهم است. با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی از صبح دوشنبه در برخی ساعات طی بعدازظهر وزش باد شدید انتظار می رود. همچنین طی روزهای آینده افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

استاد دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: نتایج پیش بینی آلودگی هوا نیز بر افزایش غلظت ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرون و تداوم آلودگی هوا طی روز جاری (یکشنبه) دلالت دارد. از طرفی با توجه به ناپایداری های احتمالی در روز دوشنبه کاهش نسبی در غلظت ذرات معلق پیش بینی می شود. هر چند این شرایط پابرجا نبوده و در روز سه شنبه با برقراری شرایط جوی پایدار و کاهش سرعت باد، افت کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

شرکت کنترل کیفیت هوا - شهرداری تهران توصیه می کند همه افراد بخصوص گروه های حساس جامعه که شامل کودکان ،سالمندان ،بیماران قلبی و ریوی و خانم های باردار هستند از فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست