اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181965809

در راستای افزایش تولید میدان دانان محقق می شود

اجرای طرح ضربتی مرکز تفکیک دانان تا یک ماه آینده

کد: 13950823181965809

https://goo.gl/49XXTB

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر تولید و پشتیبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از اجرای طرح ضربتی مرکز تفکیک دانان تا آذرماه امسال خبر داد.

اجرای طرح ضربتی مرکز تفکیک دانان تا یک ماه آینده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ،علیرضا ترنج زرد از اجرای طرح ضربتی مرکز تفکیک دانان تا آذرماه ماه امسال خبر داد و گفت: این طرح با توجه به افزایش ظرفیت تولید نفت این میدان تعریف شده که به دنبال بهره برداری از آن، برداشت نفت این میدان چهار هزار بشکه در روز افزایش می یابد.

وی با اشاره به تجربه موفق شرکت نفت مرکزی در اجرای طرح ضربتی مرکز تفکیک موقت شوریجه دی گفت: این مرکز تفکیک که بنا به مسائل اعتباری و پیمانکاری از دو سال پیش نیمه کاره بود با اعلام آمادگی شرکت گاز برای نصب دو کمپرسور و تزریق دو برابری گاز (از 4 میلیون به 8 میلیون) طی یک طرح ضربتی با استفاده از کالاهای داخل انبار سه ماهه نصب و راه اندازی شد.

به گفته ترنج زرد، خانگیران تنها منبع تولید کننده گاز شمال شرق کشور است که گاز مورد نیاز استان های شمال و شمال شرق کشور را تامین می کند و مرکز شوریجه دی سوپاپ اطمینان گاز در شرق کشور است..

وی ادامه داد: با راه اندازی موقت این مرکز تفکیک، میزان تزریق گاز به مخزن شوریجه دی از حدود 4 میلیون متر مکعب در روز به حدود هشت میلیون متر مکعب افزایش یافته و به دنبال آن، میزان برداشت از این مخزن در زمستان سال گذشته به 12.7 میلیون متر مکعب در روز رسید.

ترنج زرد تمام دستاوردهای شرکت نفت مرکزی را ناشی از استقرار تفکر تیمی و برنامه ریزی از طرف مدیریت این شرکت و کارکنان زیر مجموعه می داند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته