اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182836505

با احرای پروژه خط بی مترو محقق می شود

ورود 3 هزار میلیارد تومان سرمایه به قم

کد: 13950824182836505

https://goo.gl/NBVSEv

، قم , (اخبار رسمی): شهردار قم گفت: قریب به 3 هزار میلیارد تومان با اجرای پروژه خط B مترو وارد قم خواهد شد که گشایش خوبی در شرایط فعلی شهر ایجاد خواهد کرد.

ورود سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی باخط دو مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری قم ، دکتر سقائیان نژاد با اشاره به برنامه های شهرداری در حوزه حمل و نقل ریلی درون شهری، گفت: پروژه مونوریل که در مراحل نهایی قرار داشته و با رفع برخی مشکلات و تضادهای موجود تکمیل خواهد شد.

شهردار قم با بیان اینکه فاز نخست مترو نیز به طول قریب به پنج کیلومتر در حال تکمیل است، افزود: واگن‌های آن نیز در مرحله خریداری قرار دارد.

سقائیان نژاد به روند اجرای ایستگاه های فاز نخست مترو خط A اشاره و تصریح کرد: کمتر از یک کیلومتر از حفاری مکانیزه تونل مترو در خط نخست باقی مانده و 6 ایستگاه فاز اول نیز در مرحله اجرا قرار دارند.

وی با اشاره به وضعیت تصمیم گیری برای اجرای خط B مترو، خاطرنشان کرد: خط B مترو در برنامه ریزی حمل و نقل درون شهر قم حذف نشده بود و به نوعی از دستور خارج بود که با کمک نمایندگان مجلس دوباره آن را در دستور کار قرار دادیم و بحث فاینانس آن را نیز در برنامه قرار گرفته است.

شهردار قم ادامه داد: قریب به 3 هزار میلیارد تومان با اجرای پروژه خط B مترو وارد قم خواهد شد که گشایش خوبی در شرایط فعلی شهر ایجاد خواهد کرد.

سقائیان نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به بدهی‌های شهرداری قم، ادامه داد: 666 میلیارد تومان طلب‌های شهرداری با مصوبه مجلس تأمین خواهد شد و با این کار بخشی از بدهی‌های شهرداری تسویه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قم

استان قم یکی از 31 استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقه خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه