اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824183086386

برنامه های سازمان اتوبوسرانی ارومیه در فصل سرما

کد: 13950824183086386

https://goo.gl/sG82B4

، (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از اجرای برنامه های متعدد این سازمان در فصل سرما خبر داد.

برنامه های سازمان اتوبوسرانی ارومیه در فصل سرما

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ ناصر سعیدآبادی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه  با بیان این که تمامی بهره برداران بخش خصوصی تا پایان هفته گذشته باید به نوسازی سیستم گرمایشی اتوبوس‌های خود اقدام می‌کردند، اظهار کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را با این سازمان در میان بگذارند.

به گفته وی، در تمامی اتوبوس های ملکی و خصوصی تعداد سیستم های گرمایشی از 2 به 4 دستگاه بخاری افزایش می یابد وهمچنین مجهز به ضد یخ  می شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در ادامه از تغییر زمان بندی های توقف و حرکت اتوبوس ها در ایستگاه ها به سبب کاهش زمان انتظار مسافران در فصل سرما خبر داد.

وی به بازسازی 18 سایبان ایستگاه های اتوبوس در واحد تعمیرگاهی این سازمان نیز اشاره کرد و گفت: به زودی 77 سایبان جدید نیز در خیابان های باهنر، نازلو، ابتدای روستای نازلو  و همچنین عطایی 2  نصب می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در پایان با اشاره به اعزام اتوبوس های این شرکت برای جابه جایی زائران اربعین حسینی، گفت: در سال جاری 50 دستگاه اتوبوس اعم از ملکی و خصوصی به مرز مهران برای ارائه خدمات به زائران حسینی، همراه با خودروهای امدادی، گشت و بازرسی اعزام شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه