اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183615817

کاهش انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی

کد: 13950825183615817

https://goo.gl/KSJeqY

، تهران , (اخبار رسمی): گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور موجب کاهش دما در این مناطق و کاهش انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

کاهش انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اشاره به گذر متناوب موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور از  گفت: بر این اساس از انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت بتدریج کاسته شده و از حالت ناسالم خارج شده و در حد ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد.

وی درباره کاهش دما و بارش تصریح کرد: از اواخر سه شنبه 95/8/25 و در چهارشنبه به سبب عبور امواج ضعیف تراز میانی جو از نوار شمالی کشور، کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش بینی می شود که طی این مدت در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و در چهارشنبه در نوار شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با بارش های پراکنده همراه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست