اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183805428

شعبانی بهار در در جمع اعضای تیم ملی موی تای:

تا حد امکان از این فدراسیون حمایت می کنیم

کد: 13950825183805428

https://goo.gl/aYDcD0

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و اعضای تیم ملی موی تای دیدار کرد.

تا حد امکان از این فدراسیون حمایت می کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار در دیدار با قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و اعضای تیم ملی موی تای که در دفتر معاونت توسعه ورزش همگانی برگزار شد خطاب به ورزشکاران گفت: وزارت ورزش و جوانان، خانه ورزشکاران و سرنوشت ورزشکاران سرنوشت وزارتخانه است.
وی با تبریک قهرمانی تیم ملی کیک بوکسینگ و او اسپرت در مسابقات جهانی و همچنین تبریک به قهرمانان بیچ گیمز افزود: فدراسیون ورزش های رزمی جزو فدراسیون های پرجمعیت کشور است و مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و من در اینجا از آقای رشیدی برای تمامی زحماتی که می کشند تشکر می کنم چون از زمان حضور ایشان شاهد سر و سامان گرفتن فدراسیون هستیم.
شعبانی بهار گفت: وزارتخانه در این مدت در حد توان از برنامه های فدراسیون حمایت کرده است. خوشبختانه آمار و اطلاعات نیز بیانگر حرکت صحیح و رو به رشد فدراسیون ورزش های رزمی است. بر اساس اطلاعات و با تلاش روسای هیات های استانی و مربیان، آمار ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون در طی دو سال روندی صعودی داشته است.
در ادامه این جلسه معصومه تاجیک به عنوان نماینده ورزشکاران صحبت کرد و ضمن بیان مختصری از تاریخچه فعالیت این رشته در کشور گفت: بازگشت موی تای به زادگاهش (فدراسیون ورزش های رزمی) با توفیقات و دست آوردهای زیادی برای این رشته همراه بوده است و وضعیت اردوهای تیم ملی و امکانات و تجهیزات بسیار بهتر شده است.
تاجیک در پایان ضمن تشکر از حمایت های وزارت ورزش و جوانان از این رشته خواستار حمایت های بیشتر و تلاش برای حفظ این رشته در جایگاه و ساختار کنونی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش