اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183936186

همکاری درسا و تگ موند در برگزاری مسابقه استایلیست شو

خلق استایل و دریافت جایزه

کد: 13950825183936186

https://goo.gl/1atPVx

، تهران , (اخبار رسمی): با دانلود برنامه تگ موند و ترکیب پوشاک، استایل های متنوعی را خلق کرده و برنده جوایز درسا شوید. به این منظور حداقل یکی از کالاهای درسا را در استایل مورد نظر قرار دهید.

خلق استایل و دریافت جایزه

با دانلود برنامه تگ موند، به قسمت استایل رفته و استایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید در نهایت هشتگ stylistsho# وارد نمایید تا استایل مورد نظر شما در صفحه اینستاگرام تگ موند قرار بگیرد

به گزارش اخباررسمی به نقل از درسا، رقابت روح آدمی را به تکاپو می اندازد. خلاقیت، پویایی جسم و ذهن و ... نشانه ای از رقابتی سالم است. به همین دلیل گاهی لازم است تا خود را درگیر رقایتی هرچند ساده کنیم تا پویایی ذهن و روحمان را تخمین بزنیم. 

با توجه به تسریع امر ارتباطات در دنیای امروز به علت وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی، سطح تماس با پدیده رقابت چندین برابر از قبل شده است. چنانچه به جستجوی مسابقات آنلاین و بدون نیازبه حضور فیزیکی در محل مسابقه بپردازیم، در نتیجه جستجو به تعداد بی شماری از مسابقات بر خواهیم خورد، اما در این بین محتوای مسابقات نیز بسیار حائز اهمیت است، انطباق محتوا با علایق شخصی یکی از ارکان بسیار مهمی است که منجر به تشویق و ادامه راه خواهد شد. 
کم نیستند مسابقاتی که با محتوای مد و استایل در تمام دنیا در حال برگزاری هستند و تعداد بی شماری از شرکت کنندگان علاقمند به دنیای فشن با شوقی فراوان در این مسابقات شرکت کرده و منتظر نتایج مسابقه اند. در ایران نیز با توجه به علاقه ی وافر هم وطنان نسبت به طراحی لباس، استایل، مد و فشن، این گونه رقابت ها با حجم بسیاری از تقاضا و استقبال مواجه می شود. 
برند درسا نیز به عنوان برندی که باچهار برند (درسا، تاج درسا، خانه درسا و کافه درسا) سبک زندگی را ارائه می دهد و سال هاست در زمینه مد فعالیت می کند با همکاری اپلیکیشن تگ موند که به عنوان اولین مرجع برندهای اورجینال است و به مخاطب این امکان را می دهد که قبل از مراجعه به فروشگاه ها،تمامی محصولاتشان را به همراه قیمت ببیند،از موجودی اجناس آنان مطمئن شود و محصولات برندهای مختلف را با هم مقایسه نماید مسابقه ای را تحت عنوان استایلیست شو در نظر گرفته تا با ست کردن پوشاک از برندهای مختلف استایل مورد نظر را بسازند و در نهایت برنده جوایز مختلفی از درسا شوند. 
از این رو با دانلود برنامه تگ موند، به قسمت استایل رفته و استایل مورد نظر خود را از بین تمامی محصولات از برندهای موجود در تگ موند انتخاب نمایید در نهایت در توضیحات استایل نام کاربری ایسنتاگرام خود را به همراه هشتگ stylistsho# وارد نمایید تا استایل مورد نظر شما در صفحه اینستاگرام تگ موند قرار بگیرد. فقط در نظر داشته باشید که حداقل یکی از محصولات درسا را در بین استایل خود گنجانده باشید چرا که درسا به عنوان اسپانسر مسابقه و برندی است که به 10 نفر از برندگان مسابقه جایزه خواهد داد. 
جایزه نفر اول و دوم یک و نیم میلیون تومانی بن از درسا ، جایز نفر سوم وچهارم: یک میلیون تومان بن خرید از درسا و شش نفر بعد نیز برنده جوایز نفیس دیگر از درسا خواهند شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]